خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره‌ی انجمن ناشران بین‌المللی ایران:

تعداد کتاب‌های خارجی نمایشگاه؛ ۵ اردیبهشت مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۰۵

ناشران خارجی باید عناوین کتاب‌های خود را روی سایت انجمن آپلود کنند و این کار هنوز انجام نشده تا بتوان تعداد کتاب‌های حاضر در نمایشگاه کتاب را اعلام کرد.

ایلنا: تعداد ناشران خارجی حاضر در بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عناوین کتاب آن‌ها، هنوز قطعی نشده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود آموزگار؛ رئیس هیئت مدیره‌ی انجمن ناشران بین‌المللی درباره‌ی تعداد عناوین کتاب‌های ناشران خارجی حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: قرار بر این است که امروز (دوشنبه ۱۹ فروردین‌ماه) از سوی انجمن نامه‌ای به ناشران خارجی که برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، فرستاده شود تا عناوین کتاب‌های قابل ارائه‌ی خود را روی سایت انجمن آپلود کنند.
او افزود: به دلیل اینکه ممکن است تعداد عناوین کتاب‌های ناشران خارجی در چند روز آینده آماده شود، این امکان تا روز ۵ اردیبهشت ماه برقرار خواهد بود. به این ترتیب در روز ۵ اردیبهشت ماه می‌توان درباره‌ی تعداد عناوین کتاب‌های خارجی حاضر در نمایشگاه اظهار نظر کرد.
او همچنین در توضیح تعداد ناشران حاضر در این نمایشگاه هم تصریح کرد: تا این لحظه حضور ۵۸ موسسه که نمایندگی ناشران خارجی را در ایران برعهده در نمایشگاه کتاب تهران قطعی شده است. البته باید این نکته را درنظر داشت که معمولآ هر کدام از این مؤسسات، نمایندگی چند ناشر خارجی را بر عهده دارند و عملآ تعداد ناشران خارجی حاضر در نمایشگاه تا این لحظه، قطعآ بیشتر از ۵۸ ناشر خواهد بود.
این در حالی است که بر اساس اعلام ستاد خبری نمایشگاه کتاب به نقل از علی اسماعیلی(رئیس نمایشگاه) درخصوص تعداد ناشران خارجی حاضر در نمایشگاه، عنوان شده بود ۱۶۰۰ ناشر خارجی با ۲۰۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز