خبرگزاری کار ایران

۱۵ گروه موسیقی در جشنواره موسیقی خلیج فارس

کد خبر : ۶۰۴۵۷

بیش از ۱۵ گروه موسیقی در جشنواره موسیقی حماسی و محلی خلیج فارس ثبت نام كردند.

ایلنا: دبیر جشنواره موسیقی حماسی و محلی خلیج فارس از ثبت نام بیش از ۱۵ گروه موسیقی در سومین دوره از جشنواره ملی خلیج فارس خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنم تعداد این گروه‌ها به بیش از ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین دوره جشنواره فرهنگی - هنری خلیج فارس احمد سعیدی، دبیر جشنواره موسیقی حماسی و محلی خلیج فارس اظهار کرد: جشنواره موسیقی حماسی و محلی خلیج فارس در گستره ملی و با محوریت استان کرمان در تاریخ‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه سال جاری در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از زمان اعلام فراخوان تاکنون ۱۵ گروه موسیقی ثبت نام و هر گروه حدود ۳ اثربه دبیرخانه جشنواره موسیقی حماسی و محلی خلیج فارس ارسال کرده‌اند.

دبیر جشنواره موسیقی حماسی و محلی خلیج فارس افزود: اکنون داوران که از چهره‌های مجرب حوزه موسیقی‌ انتخاب شده‌اند، اقدام به ارزیابی آثار کرده‌اند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حداقل ۱۰ گروه موسیقی در تاریخ‌های مذکور جهت اجرا به استان کرمان دعوت می‌شوند، گفت: تصمیم داریم در روزهای نامبرده، روزانه در دو نوبت بعدازظهر (از ساعت ۱۷ تا ساعت ۱۹ همچنین از ساعت ۲۰ تا ساعت ۲۲) شرایطی را فراهم کنیم تا گروه‌های موسیقی منتخب به مدت نیم ساعت آثار خود را به اجرا بگذارند.

وی افزود: همچنین منتخب یا منتخبان گروه‌ها ی موسیقی جهت اجرا در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی خلیج فارس به استان هرمزگان اعزام خواهند شد.

سعیدی بیان کرد: می‌کوشیم با هدف بهره‌مندی مردم شهرستان‌های استان کرمان، تعدادی از گروه‌های موسیقی را جهت اجرا به شهرستان‌های این استان اعزام کنیم.

سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج فارس اول تا دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور و مراسم پایانی در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز