خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از اولین كنسرت محمد علیزاده،

مهمانی باشكوه با طعم ماه عسل

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۶

علیزاده در كنسرت شب گذشته خود بیش از 10ترانه؛ ترانه‌هایی همچون جز تو، این اولین بار، گریه نكن، خیلی خوشحالم، دو خط موازی، بی تو می‌میرم، سكوت، زمانه، بی خداحافظ و تیتراژ برنامه ماه عسل را اجرا كرد.

 ایلنا: در میانه بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر محمد علیزاده شب گذشته(28 بهمن) در برج میلاد تهران برای اولین بار در پیشینه كاری خود روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، كنسرت محمد علیزاده با تاخیری 30 دقیقه‌ای و بدون هیچ گونه تشریفات و برنامه‌های تبلیغی اضافه در مركز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز شد و از همان ابتدای كنسرت حاضران در سالن همكاری و همراهی خود را با وی نشان دادند.

علیزاده ترانه جز تو را به عنوان اولین ترانه اجرا كرد و بعد از اجرای این ترانه گفت: با نام خدا شروع می‌كنم و خدا را شكر می‌كنم همیشه به من لطف و محبت داشته است و خوشحالم كه امشب در بین كسانی حضور دارم كه با ترانه‌های من خاطره دارم.

وی ادامه داد: این اولین كنسرت من بعد از 3 سال كار در موسیقی كشور است و برای این امر بسیار خوشحالم و خدا را شكر می‌كنم.

علیزاده ترانه خدا مهربونی كرده و همچنین ترانه تیتراژ ماه عسل را (كه از شبكه سوم سیما پخش می‌شد) اجرا كرد و گفت: خود من شخصیت آدم‌ها را در قلب‌شان می‌بینیم برای همین برای همه قلبی پر از احساس آرزو می‌كنم.

وی ادامه داد: من فقط یك خواننده نیستم بلكه ترانه‌های من بیانگر تفكر و احساس من هستند و من دوست ندارم كه فقط بخوانم بلكه دوست دارم كارهایم با تفكر همراه باشد.

علیزاده در كنسرت شب گذشته خود بیش از 10ترانه ازجمله؛ ترانه‌های همچون جز تو، این اولین بار، گریه نكن، خیلی خوشحالم، دو خط موازی، بی تو می‌میرم، سكوت، زمانه، بی خداحافظ و تیتراژ برنامه ماه عسل را اجرا كرد

در طول اجرا علیزاده بارها به درخواست حاضران در سالن بعضی از ترانه‌ها را بدون موسیقی اجرا كرد و مخاطبان با وی همخوانی كردند.

در اواسط اجرا و زمانی كه 40 دقیقه از برگزاری كنسرت گذشته بود؛ علیزاده برای استراحت به پشت صحنه رفت و نوازندگان به صورت بداهه قطعه‌ای از ملودی‌های آذری را اجرا كردند.

علیزاده با اجرای ترانه‌ای كه به گفته خود در 8 /8/88 و همزمان با میلاد امام رضا (ع) سروده است و همچنین بازخوانی دوباره ترانه جز تو برنامه خود را به پایان برد.

در اجرای شب گذشته كنسرت محمد علیزاده، فرزاد قماشی (درام)، سعید عباسی(كیبورد)، امیر غلامی (گیتار الكتریك)، علی نگهبان (گیتار بیس)‏، محمد شعبانی (پركاشن)، اشكان موسوی (ویلن)، بهمن میرزا(گیتار الكتریك) و امیر علیزاده (كیبورد) محد علیزاده را با سازهای خود همراهی می‌كردند.

حاشیه‌ها:

میلاد ترابی و گروه سون (7)، مدیران شركت‌های آوای باربد، ایران سل، حسین خانی مدیر ایران گام، ازجمله میهمانان ویژه اجرای دیشب بودند.

علیزاده از انتشار آلبوم جدید خود در اوایل اسفند ماه خبر داد.

همانند اجراهای شب‌های گذشته روابط عمومی بیست و هشتیمن دوره جشنواره موسیقی فجر بلیت‌هایی برای خبرنگاران اختصاص داده بود.

استقبال از كنسرت محمد علیزاده بسیار بیشتر از اجراهای قبلی بود كه خوانندگانی همچون احسان خواجه امیری و بابك جهانبخش برگزار كرده بودند. و تمامی ظرفیت سالن همایش‌های برج میلاد تكمیل شده بود.

مهمانی باشكوه با طعم ماه عسل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز