خبرگزاری کار ایران

سایت «دهلیز» راه‌اندازی شد

کد خبر : ۹۰۹۹۶

فیلم دهلیز سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شود که در نهایت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

ایلنا: سایت فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی رسما راه‌اندازی شد تا از امروز دردسترس علاقمندان قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، در سایت «دهلیز» به آدرس www.dehlizmovie.ir هم اکنون آنونس فیلم به همراه گالری عکس‌های صحنه و پشت صحنه را می‌توان مشاهده کرد. همچنین فیلمی از پشت صحنه «دهلیز» نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دست اندرکاران این سایت از این پس روزهای چهارشنبه هر هفته یک فیلم پشت صحنه جدید، عکس‌های صحنه و پشت صحنه تازه‌ای را روی این سایت قرار می‌دهند تا در زمان اکران، علاقمندان به سینما بتوانند هر هفته اطلاعات جدیدی از فیلم در اختیار داشته باشند. «دهلیز» قرار است اکران عید فطر در گروه آزادی روی پرده برود.

این فیلم سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شود که در نهایت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، و بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

«دهلیز» داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و كوشش سعی كرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم كند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد. رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میرطاهری، محمدرضا شیرخانلو،(با حضور) نگار عابدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم هستند. تهیه‌كنندگی «دهلیز» را سید محمود رضوی برعهده دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز