خبرگزاری کار ایران

جدید‌ترین فیلم مسعود کیمایی کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۶۰

اولین سکانس‌های بیست و هفتمین فیلم مسعود کیمیایی به نام موقت عرق سرد؛ شب گذشته(29 تیرماه) در تهران فیلمبرداری شد.

ایلنا: جدید‌ترین فیلم مسعود کیمایی؛ شب گذشته(29 تیرماه) کلید خورد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته مسعود کیمایی به نام عرق سرد شب گذشته ساعت ۹ شب در تهران با حضور تعدادی از خبرنگاران آغاز شد.
فیلمبرداری این فیلم را علیرضا زرین دست برعهده دارد و داستان آن درباره ۴ آدم است که در یک باشگاه بیلیارد حضور دارند و زنی نصف شب به آن‌ها پناه می‌آورد.

کیمیایی باشگاه بیلیارد را در محل سینما مترو پل لاله‌زار طراحی کرده است. قرار بود نام فیلم نیز مترو پل باشد اما وزارت ارشاد موافقت نکرده است.
کل داستان فیلم عرق سرد از ساعت ۱۲ نیمه شب تا بامداد صورت می‌گیرد و مهناز افشار نقش خاتون و پولاد کیمیایی و محمد رضا فروتن نیز نقش صاحب باشگاه را برعهده دارند.
در این فیلم علاوه بر علیرضا زرین دست به عنوان فیلمبردار، اسحاق خانزادی به عنوان صدابردار، سعید ملکان به عنوان طراح گریم، تینا پاکروان به عنوان مدیر تولید، علیرضا شمس به عنوان دستیار و برنامه‌ریز، کیوان مقدم به عنوان طراح صحنه و لباس و بابک برزویه به عنوان عکاس مصطفی خرقه‌پوش به عنوان تدوینگر با مسعود کیمیایی همکاری دارند. ارباب صادقی نیز سرمایه‌گذار فیلم کیمیایی است.
اولین سکانس‌های فیلم شب گذشته در خیابان فرشته و در لوکیشین منزل خاتون(مهناز افشار) فیلمبرداری شده است.
عرق سرد بیست و هفتمین فیلم مسعود کیمایی است پیش از این کیمیایی فیلم جرم را سه سال پیش ساخته بود.

عرق سرد عنوان موقت فیلم است و قرار است نام فیلم تغییر کند.

کیمیایی در سخنان کوتاهی گفت: شخصیت اصلی این فیلم یک زن است زیرا  مردهای فیلم‌های من پیر شده‌اند.

وی ادامه داد: آنچه که به عنوان سینما در دهه 40 آغاز شد، امروز دیگر وجود ندارد و امروز سینما به دکمه و دیجیتال سپرده شده است همانطور که انسان اسیر موبایل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز