خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم پروین اعتصامی با سخنرانی یك روانشناس آغاز شد

کد خبر : ۴۸۱۶۴

هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی با حضور چند نفر از هنرمندان سینما و با سخنرانی علیرضا شیری(روانشناس) آغاز شد.

ایلنا: مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره‌ ملی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم پروین اعتصامی عصر روز یکشنبه (29 بهمن ماه) در سینما تک موزه هنرهای معاصر بدون حضور هیچكدام از مسولان دولتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با سخنرانی یك روانشناس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مازیار رضاخانی(دبیر جشنواره‌ پروین اعتصامی) گفت: در این مراسم بجای صحبت از ساختار و محتوای جشنواره به این بسنده می‌کنم که اگر امسال حمایت‌های وزیر ارشاد نبود، این جشنواره خیلی سخت برگزار می‌شد.

وی افزود: سینمای ایران با برگزاری این جشنواره حرکت رو به جلوی خود را ادامه می‌دهد و ما هر سال با افزایش تعداد فیلم‌سازان زن مواجه هستیم.

رضا خانی ادامه داد: در كشور ما تعداد 844 فیلم‌ساز زن داریم كه خود یک ارتش فرهنگی است، و این رقم سال آینده به بیش از هزار نفر می‌رسد. به این ترتیب ما یکی از کشورهایی هستیم که در حوزه‌ی زنان به‌ویژه در بخش فرهنگی زنان حضور خوبی داریم.

علیرضا شیری روانشناس نیز، سخنانی را درباره‌ی زنانگی با موضوع ارتفاع زنانگی و عمق مردانگی بیان كرد.

در پایان این مراسم، مهمانان به محوطه بیرونی موزه هنرهای معاصر دعوت شدند تا کیک جشنواره فیلم پروین اعتصامی بریده شود.

نگار جواهریان و بهنوش طباطبایی،مینو فرشچی از میهمانان مراسم بودند. و اجرای برنامه را بهنوش طباطبایی انجام داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز