خبرگزاری کار ایران

رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا در ایران مطرح كرد:

پیگیر اجرای نمایش «نویسنده مرده است» در ایتالیا هستیم

کد خبر : ۳۸۳۵۹

با توجه به اینکه این نمایش‌نامه به زبان ایتالیایی هم ترجمه شده است تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که شرایط اجرای این اثر نمایشی در کشور ایتالیا فراهم شود.

ایلنا: رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا در کشورمان شب گذشته با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از نمایش «نویسنده مرده است» به کارگردانی آرش عباسی دیدن گرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، پرفسور «کارلو چرتی» بعد از پایان نمایش با حضور در پشت صحنه این اثر نمایشی ضمن تقدیر از نویسنده و کارگردان و بازیگران نمایش، گفت: ازدیدن چنین نمایش ارزشمند و با کیفتی لذت بردم و امیدوارم بار دیگر شاهد اجرای چنین آثار نمایشی در ایران باشم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایش‌نامه به زبان ایتالیایی هم ترجمه شده است تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که شرایط اجرای این اثر نمایشی در کشور ایتالیا فراهم شود. البته اجرای این نمایش در ایتالیا مستلزم رایزنی امور بین‌المللی اداره کل هنرهای نمایشی و سفارت ایتالیا و نهادهای فرهنگی مرتبط است که من به عنوان رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا در ایران تمام تلاشم را برای محقق شدن این امر انجام خواهم داد و امیدوارم این تلاش نتایج خوبی داشته باشد.

شایان ذکر است نمایش «نویسنده مرده است» تا جمعه 29 دی ماه به اجرای خود در تالار سایه ادامه می‌دهد.

هنرمندان صاحب نام تئاتر و سینما به تماشای نمایش « داستان های نا تمام» نشستند

تعدادی از هنرمندان صاحب نام تئاتر، سینما و تلویزیون از نمایش «داستان‌های نا تمام» در تالار چهار سو دیدن کردند.

این اثر نمایشی که از سوم دی ماه به کارگردانی اسماعیل خلج اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده، روز گذشته میزبان تعدادی از هنرمندان تئاتر و تلویزیون بوده است.

براساس این گزارش پرویز پرستویی، مسعود فروتن، شادمهر راستین، حمید لبخنده، محمد مهدی عسگر پور، حسن دادشکر، شهره سلطانی، آروند دشت‌آرای، نوید محمدزاده، مجید رحمتی، هوتن شکیبا، یوسف باپیری، علیرضا مهران و فرهاد تجویدی از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای ویژه هنرمندان، از این اثر نمایشی دیدن کردند.

شایان ذکر است نمایش «داستان‌های نا تمام» جمعه 29 دی ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز