خبرگزاری کار ایران

داستان «ماه و روباه و کلاغ» خوانش می‌شود

کد خبر : ۵۹۵۸۳

کتابخانه میثاق، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و دوستی بیشتر دانش آموزان با کتاب، برنامه «با یار مهربانم» را با حضور پری رضوی (نویسنده) برگزار می‌کند.

ایلنا: برنامه «با یار مهربانم» که روز دوشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۰ در دبستان سعادت برگزار می‌شود، دانش آموزان با داستان «ماه و روباه و کلاغ» نوشته زهره یحیی‌پور آشنا می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، از دیگر بخش‌های برنامه «با یار مهربانم» می‌توان به اجرای مسابقه و اجرای نمایش اشاره کرد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۴۴۰۶۹۰۶۵ کتابخانه میثاق تماس بگیرند.
خانه فرهنگ باصفا هم در راستای آشنایی شهروندان با اصول صحیح تغذیه و چگونگی استفاده از مواد غذایی کارگاهی با عنوان «سیب سلامتی» را برگزار می‌کند.
کارگاه «سیب سلامتی» با هدف بررسی نقش پروتئین‌ها، هیدارتهای کربن، چربی‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی بر سلامت بدن روز دوشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۰ در خانه فرهنگ باصفا تشکیل می‌شود.
بر همین اساس مریم وفایی کار‌شناس تغذیه به بیان نقش تغذیه بر زندگی، مصرف فست فود‌ها، تغذیه نادرست و... می‌پردازد.
علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به خانه فرهنگ باصفا به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار آیت ا... کاشانی، خیابان عقیل انتهای کوچه ششم مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز