خبرگزاری کار ایران

فصل دل تکانی در «قند و نمک»

کد خبر : ۵۴۸۱۲

فرهنگسرای فردوس به منظور تلطیف فضای جامعه و نقد آسیب‌های اجتماعی در قالب طنز، پانزدهمین محفل شعر طنز «قند و نمک» را در فصل دل تکانی برگزار می‌کند.

ایلنا: پانزدهمین محفل شعر طنز «قند و نمک» با حضور شاعران طنز‌پرداز روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این برنامه شاعران طنز‌پرداز، اشعار و قطعات طنز خود را با موضوع نوروز و دوری از رذایل و نزدیک شدن به فضائل اخلاقی برای حضار خوانده و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه به نقد و بررسی آن‌ها می‌پردازد.
از شاعرانی که در پانزدهمین محفل شعر طنز حضور پیدا می‌کنند می‌توان به همایون حسینیان، نادر ختایی، ناصر فیض، رضا ساکی، سعید طلایی، صابر قدیمی، مهدی استاد احمد، علیرضا لبش، مهدی نوری، روح ا... احمدی و دیگر شاعران طنز‌پرداز نام برد.
از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش تصاویر و سوژه‌های طنز، اجرای نمایش، ترسیم کاریکاتور و مسابقه ذوق آزمایی اشاره کرد.
در جلسات پیشین محفل شعر طنز «قند و نمک» شاعرانی همچون رحیم رسولی، عباس صادقی، مه‌مان شب شعر طنز فرهنگسرای فردوس بودند.
فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۱۸میزبان علاقمندان برنامه قند و نمک خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز