خبرگزاری کار ایران

مجوز نشر ژورنال صادر می‌شود

کد خبر : ۳۹۱۴۷

برای نخستین بار در ایران؛ مجوز نشر ژورنال به تولیدکنندگان فعال اعطا می‌شود.

ایلنا: تولیدکنندگانی که ۱۰ اثر منتخب «دومین جشنواره بین‌المللی مُد و لباس فجر» را برای تولید و عرضه در بازار مُد و لباس انتخاب و تولید انبوه کنند، از سوی بنیاد ملی مُد و لباس اسلامی ایرانی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز نشر ژورنال دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی مُد و لباس فجر، عدم دسترسی تولیدکنندگان لباس در ایران به نمونه‌ای از ژورنال‌های منطبق با چارچوب الگوهای اسلامی ایرانی، یکی از مشکلات پیش‌روی فعالان حوزه مُد و لباس است.

بنیاد ملی مُد و لباس اسلامی ایرانی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با هدف رفع این مشکل و فراهم آوردن زمینه نشر ژورنال در ایران، اولین «ژورنال چادر» و «ژورنال مُد و مانتو» را ویژه بهار ۹۲ منتشر کرده و در آینده‌ای نزدیک در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

لباس‌های به نمایش درآمده در این دو ژورنال، گوشه‌ای از آثار منتخب در زمینه چادرهای نماز، میزبان، اجتماع و دانشجویی و همچنین مانتوهای مجلسی و اجتماعی را پیش‌روی مخاطب قرار داده‌اند.

این دو ژورنال با هدف ترسیم نمونه‌ای از ژورنال منطبق با چارچوب الگوی اسلامی ایرانی تولید و منتشر شده‌اند. نگاه دست‌اندرکاران تهیه این ژورنال‌ها به دور از تقلید از نمونه‌های خارجی بوده و هر تولیدکننده داخلی که ۱۰ اثر منتخب در دومین جشنواره بین‌المللی مُد و لباس فجر را برای تولید انتخاب کند، مجوز نشر ژورنال را دریافت خواهد کرد.

دومین جشنواره بین‌المللی مُد و لباس فجر، دهم تا بیستم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز