خبرگزاری کار ایران

نشست طراحان و فعالان حوزه مد و لباس برگزار شد

کد خبر : ۳۷۴۸۴

نشست صمیمی طراحان و فعالان حوزه مد و لباس روز گذشته (۲۵دیماه) در محل دبیرخانه دومین جشنواره مد و لباس فجر و با حضور حمید قبادی، دبیر اجرایی این جشنواره برگزار شد.

ایلنا:در نشست طراحان و فعالان حوزه مد و لباس، طراحان و اساتید دانشگاه‌های کشور در حوزه طراحی لباس با آسیب‌شناسی مسایل و مشکلات این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره مد و لباس فجر، همچنین راهکار‌ها و پیشنهادهای تازه‌ای نیز از سوی ایشان برای برگزاری پربار‌تر جشنواره مد و لباس مطرح شد. ازجمله مسایلی که در این نشست صمیمانه بدان پرداخته شد، می‌توان به عناوینی چون فرصت برابر تبلیغات با رقبای خارجی، ایجاد بازارهای تعامل در حاشیه برگزاری جشنواره مد ولباس فجر، افزایش سطح کیفی آثار، حضور حداکثری طراحان و فعالان لباس و انطباق طراحی‌ها با نیازهای جامعه بر اساس الگوهای اسلامی و ایرانی، شناسایی خلاهای موجود در طراحی در بخش نوجوانان و اهتمام به طراحی این آثار، تنوع و کاربردی بودن آثار و شرایط طراحی مبتنی بر عرضه در بازار، ارائه آثار در بین مخاطبان، حضور در بازارهای جهانی و همچنین تکریم پیشکسوتان این حوزه اشاره کرد.

قبادی نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری و تعامل طراحان لباس در کشور با بنیاد ملی مد ولباس، گفت: این حوزه در آغاز راه شده و قطعا حوزه طراحی لباس محدود به چند نفر نیست و ما آمادگی همکاری با گروه‌های فعال کشور را در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: هدف گذاری ما مردم و جامعه در سراسر کشور‌اند. جوان‌های کشور ما مستحق بهترین طرح‌ها و محصولات هستند و باید برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی با برنامه ریزی و ایده‌پردازی خلاقانه قدم برداریم.

دبیر اجرایی دومین جشنواره مد و لباس فجر همچنین افزود: از مجموعه طراحان لباس تقاضا داریم با هویت یابی در این عرصه به تعداد تشکل‌های تخصصی حوزه مد و لباس بیفزایند که می‌تواند موجب رونق بیشتر و افزایش نگاه کار‌شناسی در این حوزه شود.

دومین جشنواره مد ولباس فجر دهم تا بیستم اسفند ماه سال جاری در تهران و چند استان دیگر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز