خبرگزاری کار ایران

در واکنش به گفتگوی ایلنا با قادر آشنا؛

سخنگوی هیئت‌مدیره خانه‌تئاتر: رسیدگی به "قرارداد تیپ" نهایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۷

اگر کار تمام شده باشد پس نیازی به برگزاری نشست مشترک نداریم. وقتی عنوان می‌شود کار نهایی شده باید سند رسمیت پیدا کردن کار ارائه شود که چنین چیزی وجود ندارد.

ایلنا: رویا تیموریان،‌ سخنگوی هیئت مدیره خانه تئاتر تاکید دارد برخلاف آنچه از سوی مدیر مرکزهنرهای نمایشی مطرح می‌شود، کار رسیدگی به قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر به سرانجام نرسیده و نمایندگان این نهاد صنفی همچنان بر پیشنهادهای مطرح شده خود پافشاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیموریان در همین ارتباط اظهار کرد: آقای آشنا از نخستین روزهایی که فعالیت خود در این پست را آغاز کرد قول رسیدگی جدی برای به روز شدن قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر را مطرح کرد، اما روزهای پایانی دولت را درحالی سپری می‌کنیم که همچنان اتفاقی در این ارتباط نیفتاده است.

وی افزود: اطلاع دارم این اواخر نمایندگان ما درباره قرارداد تیپ با نمایندگان مرکزهنرهای نمایشی گفتگو داشته‌اند و پیشنهادهای خود را مطرح کردند که به نظرم جلسه بسیار دیر برگزار شده و لازم بود دو طرف پیش‌تر از این‌ها با یکدیگر مذاکره کنند.

تیموریان با اشاره به صحبت‌های مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی مبنی بر نهایی شدن و به پایان رسیدن رسیدگی به قرارداد تیپ جدید از نظر مرکز، اظهار کرد: از نظر ما کار انجام نشده و نمایندگان ما بر پیشنهادهای خود پافشاری دارند. اصولا اگر کار تمام شده باشد پس نیازی به برگزاری نشست مشترک نداریم. وقتی عنوان می‌شود کار نهایی شده باید سند رسمیت پیدا کردن کار ارائه شود که چنین چیزی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز