خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه جشنواره نمایشنامه‌نویسی در شیراز برگزار می‌شود

کد خبر : ۷۴۲۵۳

افتتاحیه اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی با حضور شاه آبادی(معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و نمایشنامه‌نویسان برجسته کشور در شیراز برگزار می‌شود.

ایلنا: افتتاحیه اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی 31 اردیبهشت ماه سال 92 در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی؛ علی ایزدی دبیر جشنواره گفت: آیین افتتاحیه با حضور شاه آبادی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و هنرمندان برجسته تئاتر در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی در ادامه افزود: این مراسم دو روز به طول خواهد انجامید و برنامه‌های متنوعی برای آن در نظر گرفته شده است.

علی ایزدی در همین رابطه افزود: در این مراسم علاوه بر استاد نصیریان؛ هنرمندانی نظیر حسین فرخی، مسعود دلخواه، عبدالحی شماسی، امیر یاراحمدی، حسین فدایی حسین، منوچهر اکبرلو، نادر برهانی مرند و کورش نریمانی نیز حضور دارند.

وی افزود: آیین افتتاحیه جشنواره در روز نخست شاهد برگزاری ورک شاپ تخصصی توسط محمد امیر یار احمدی(رئیس کانون نمایشنامه‌نویسان) خواهد بود و در روز دوم نیز علاوه بر برگزاری ورک شاپ، نمایشنامه‌خوانی توسط گروه تئاتر تجربی مدرن برگزار خواهد شد.

ایزدی در پایان تصریح کرد: روسای انجمن‌های نمایش سراسر کشور و هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان مطرح تئاتر کشور در آیین افتتاحیه حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز