خبرگزاری کار ایران

معاون بهر ه برداری آب و فاضلاب مازندران:

مشکل آب شرب سیل زدگان بهشهر برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸

از ساعات اولیه وقوع سیل در این شهرستان اکیپ های بحران و سیار شرکت آب و فاضلاب مازندران از سراسر استان برای رفع مشکل آبرسانی مردم این شهرستان به محل اعزام شدند.

ساری- ایلنا: معاون بهر ه برداری آب و فاضلاب مازندران گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل در این شهرستان اکیپ های بحران و سیار شرکت آب و فاضلاب مازندران از سراسر استان برای رفع مشکل آبرسانی مردم این شهرستان به محل اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، فكری تصریح کرد: شرکت آبفای مازندران در صورت نیاز و انجام هماهنگی های لازم با اعزام نیروی انسانی و تجهیزات، خدمات مورد نیاز در بخش اجرای شبکه های آبرسانی را در محل های استقرار سیل زدگان ارایه خواهد کرد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر آب شرب مناطق فراش محله، کوهی خیل، مهدیه،گلستان،صاحب الزمان و ابوعمار برقرار شده است افزود: تا رفع مشکل مردم این مناطق همچنان اکیپ های بحران شرکت در مناطق سیل زده مشغول فعالیت هستند.

فکری گفت: هم اکنون 6 اکیپ مجهز از مناطق فریدونکنار،بابل، قائم شهر،ساری،جویبار و نکا مشغول رفع اتفاقات، نصب انشعابات و کار آبرسانی را در بهشهرانجام می دهند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران همچنین از ارسال 6 هزار آب بسته بندی تاکنون توسط این شرکت به منظور کمک به سیل زدگان بهشهر خبر داد.

وی گفت: برای این شرکت جهت تولید و بسته بندی آب محدودیتی وجود ندارد و در صورت اعلام نیاز بیشترآب بسته بندی جهت کمک به سیل زدگان شهرستان ارسال می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز