خبرگزاری کار ایران

نصب ۲ دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۸۸۸۳۷

چهارمین و پنجمین پارکینگ مکانیزه در منطقه با ظرفیت هر کدام ۱۲ دستگاه خودرو در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع خیابان دامپزشکی نصب شده و با برقراری انشعاب برق به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: به منظور افزایش ظرفیت پارک خودرو‌ها و استفاده بهینه از فضاهای موجود در منطقه، ۲ پارکینگ مکانیزه در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع خیابان دامپزشکی نصب شد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از موضوعات اصلی منطقه از دید مسئولان، شورایاری‌ها و شهروندان کمبود پارکینگ است که حاصل بافت فرسوده، تراکم بیش از حد جمعیت، وجود معابر کم عرض، افزایش وسایل نقلیه شخصی و... در سطح منطقه است و رویکرد منطقه برای رفع این مشکل استفاده از کار‌شناسان مجرب و بررسی فضاهای موجود برای احداث پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه است.

شهردار منطقه ۱۰ بابیان اینکه عوامل فوق موجب ایجاد پارک حاشیه‌ای و ترافیک ساکن در این منطقه شده است تصریح کرد: بر همین اساس احداث پارکینگ‌های مکانیزه در دستور کار قرار دارد که اولین نمونه آن در خیابان شهید عرب جنب پارک آموزش ترافیک با گنجایش ۱۲ واحد خودرو راه اندازی شد و با توجه به کارشناسی‌های انجام شده، پارکینگ‌های مکانیزه مشابه براساس نیاز و با تعیین اولویت‌ها در ابتدای خیابان محبوب مجاز نصب شده و اجرای این طرح در سایر معابر منطقه در برنامه کاری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک است.

عظیمی خاطر نشان کرد: چهارمین و پنجمین پارکینگ مکانیزه در منطقه با ظرفیت هر کدام ۱۲ دستگاه خودرو در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع خیابان دامپزشکی نصب شده و با برقراری انشعاب برق به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی رفع مشکل کمبود پارکینگ را علاوه بر اعمال تدابیر مدیریت شهری نیازمند عزم جدی و مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: رفع کامل معضلات ترافیک ساکن (پارکینگ) نیازمند گسترش حمل و نقل عمومی، کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، اصلاح بافت فرسوده و استاندارد سازی معابر است و ما باید بحث ساخت و استفاده از پارکینگ را در بین مردم فرهنگ سازی و نهادینه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز