خبرگزاری کار ایران

فاز دوم عملیات احداث سرای محله هاشمی آغاز شد

کد خبر : ۸۳۶۰۷

یکی از مهمترین نیازهای منطقه، تامین امکانات فرهنگی و اجتماعی است که مدیران شهری درصددند با احداث کتابخانه و سرای محله، سرانه فرهنگی این منطقه را افزایش دهند.

ایلنا: شهردار منطقه 10 از اجرای عملیات احداث سرای محله هاشمی و راه اندازی این مجموعه فرهنگی و آموزشی طی ماه‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای سیاست های راهبردی شهرداری تهران در راستای برخورداری شهروندان از فضاهای آموزشی، فرهنگی و ارتقا سرانه ها، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات و تشکیل مدیریت محله، سرای محله هاشمی به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود:یکی از مهمترین نیازهای منطقه، تامین امکانات فرهنگی و اجتماعی است که مدیران شهری درصددند با احداث کتابخانه و سرای محله، سرانه فرهنگی این منطقه را افزایش دهند.

شهردار منطقه با بیان این که محله هاشمی از محله های غیره برخوردار پهنه جنوب شهر تهران و فاقد امكانات لازم خدماتی علی الخصوص فرهنگی است یادآور شد: این سرا كه در ضلع جنوب خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) تا خیابان جیحون واقع شده است در زمینی به مساحت 360 متر مربع در 6 طبقه به مساحت 1540 متر مربع در دست احداث است.

عظیمی بهره برداری از این مجموعه را موجب افزایش سرانه های فرهنگی و آموزشی در منطقه دانست و تصریح کرد: در این سرا كاربریهایی ازجمله خانه اسباب بازی و كودك، اتاق it، دفتر شورایاری محله، كتابخانه، قرائت خانه و سالن آمفی تئاتر برای تامین سرانه های فرهنگی و بهداشتی منظور شده است.

وی اعتبار انجام فاز دوم این پروژه را 15 میلیار ریال و مدت زمان اجرای آن را 6 ماه اعلام كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز