خبرگزاری کار ایران

آماده سازی ضلع شمالی حرم حضرت امام(ره) برای میزبانی از زائرین

کد خبر : ۷۶۸۸۸

اجرای 1000مترمربع واکاری چمن، کاشت 300 اصله نهال و 3000 بوته درختچه زینتی وگل کاری را از جمله اقدامات مهم برای این ایام است.

ایلنا:‌ معاون امور شهری و فضای سبز منطقه11 از اقدامات گسترده این معاونت در پهنه حرم حضرت امام(ره) برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و میزبانی از زائرین خبر داد.

به گزارش ایلنا، کرم کریمی با بیان این که به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نیروهای ادارات فضای سبز، خدمات شهری، زیباسازی و بازیافت و... مقدمات و اقدامات لازم را انجام می دهند، افزود: آماده سازی و کارهای مربوط به حوزه فضای سبز در یک پهنه 4 تا5 هزار مترمربعی آغاز شده و مراحل پایانی را طی می کند.

وی اجرای 1000مترمربع واکاری چمن، کاشت 300 اصله نهال و 3000 بوته درختچه زینتی وگل کاری را از جمله اقدامات مهم این اداره برشمرد.

کریمی حضور مستمر کارگران خدمات شهری جهت رفت و روب و نگهداری و نظافت پهنه و استقرار ماشین آلات مکانیزه تا روزهای منتهی به سالگرد امام(ره)، آماده باش کامل اداره بازیافت و پیمانکاران و کارگران این حوزه در روزهای 13 و 14 خرداد و جمع آوری پسماند خشک و باارزش را از دیگر اقدامات ادارات زیرمجموعه معاونت عنوان کرد.

همچنین اداره زیباسازی منطقه نیز فعالیت های خود را در خصوص نورپردازی، رنگ آمیزی، اکران بنر و نصب پرچم و نصب 20هزار متر طول داربست و چادر در پهنه مذکور را در حال انجام دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز