خبرگزاری کار ایران

در واكنش به اظهار نظر فرماندار تهران مطرح شد؛

اظهار تعجب معاون شهردار از ایجاد آرامستان جدید تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۷

قبر ۵ طبقه در بهشت زهرا نداریم / آرامستان‌های قدیمی شهر تبدیل به فضای سبز نمی‌شود / آرامستان بهشت زهرا حداقل تا سه سال آینده دارای ظرفیت است.

ایلنا:‌ معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ هیچ اطلاعی از آرامستان جدید تهران در جاده سمنان ندارم و از این خبر متعجبم.

مجتبی عبدالهی در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص اظهارنظر فرماندار تهران مبنی بر اتمام گنجایش بهشت زهرا و ایجاد آرامستان جدید در جاده سمنان اعلام کرد: آرامستان بهشت زهرا حداقل تا سه سال آینده دارای ظرفیت است و نگرانی در این باره نداریم.

وی ادامه داد: از ایجاد آرامستان جدید درجاده سمنان نیز کاملا بی‌اطلاعم چرا که در دستور کار ما نیست و به ما نیز اطلاعی داده نشده است من از شنیدن این خبر تعجب کردم زیرا برای ایجاد آرامستان باید براساس چارچوب و ضوابط پیش از اعلام، مکان مناسب شناسایی و سپس تصمیم گیری شود.

قبر ۵ طبقه در بهشت زهرا نداریم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین درباره وجود قبرهای ۵ طبقه در بهشت زهرا كه فرماندار تهران به آن اشاره كرده است، اعلام کرد: صراحتا این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که قطعات آرامستان بهشت زهرا یک، دو و در ‌‌نهایت سه طبقه است ما قبر ۵ طبقه‌ نداریم.

آرامستان‌های قدیمی شهر تبدیل به فضای سبز نمی‌شود

عبدالهی همچنین درباره تبدیل آرامستان‌های قدیمی و ۳۰ سال به بالا به فضای سبز گفت: تبدیل آرامستان به فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری نیست، همچنین با توجه به اینکه برخی از آرامستان‌های قدیمی شهر مکان زیارتی هستند نمی‌شود آن‌ها را تبدیل به فضای سبز کرد چرا که برای نمونه آرامستان ابن بابیه مکان مقدسی است و قابل احترام است.

وی در پایان بار دیگر با بیان اینکه در آینده نیاز است تا بهشت زهرا گسترش یابد گفت: این مساله کاملا طبیعی است ولی مدیریت شهری فعلا دغدغه‌ای برای این موضوع ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز