خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶:

طرح توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار اجرا شد

کد خبر : ۵۲۲۰۷

هر حرکتی که بتواند به تولید ملی و اشتغال کمک کند، حرکت ارزشمندی است و بانوان سرپرست خانوار می‌توانند نقش ارزنده‌ای در این راه داشته باشند.

ایلنا:‌ در ادامه اجرای برنامه‌های ویژه طرح استقبال از نوروز ۹۲طرح توانمند سازی ۱۷۷ بانو سرپرست خانواربرگزارشد.

به گزارش ایلنا، تیموری معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: با عنایت به دستور العمل ستاد توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات حمایتی، رفاهی، پزشکی، سلامت و مالی به بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های ایشان خدماتی در جهت رفاه حال شهروندان در طرح استقبال از نوروز ۹۲به آنان ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت شهردار منطقه در اجرای این طرح گفت: این طرح که از هشتم اسفندماه آغاز شده شامل اهدای کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، اهدای بن خرید نان به تعداد ۳۰ عدد، اهدابسته فرهنگی به ارزش ۱۰ هزارتومان، مشاوره رایگان، انجام تست قند خون وفشارخون، اهدای گلدان لاله وسوسن، اردوی بازدید از نمایشگاه بهاره و برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه می‌باشد.

تیموری گفت: بافراهم سازی زمینه‌های لازم می‌توان از پتانسیل‌های بانوان سرپرست خانوار استفاده کرد و با اشتغال آنان در تولیدات و محصولات هنری و صنایع دستی شرایطی ایجاد شود تا زمینه استقلال کامل کامل آن‌ها حاصل شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌ها و توانمندی بالای زنان ایرانی تاکید کرد و افزود: باحمایت‌ها و تسهیلات قانونی وفراهم نمودن زمینه همکاری موجب رشد و پیشرفت آنان بیش از پیش فراهم می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ افزود: هر حرکتی که بتواند به تولید ملی و اشتغال کمک کند، حرکت ارزشمندی است و بانوان سرپرست خانوار می‌توانند نقش ارزنده‌ای در این راه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این طرح ۱۷۷ بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرد اظهار کرد: در هفته آخراسفند ماه مسئولین از منازل ایشان بازدید و به مشکلات و درخواست‌هایشان رسیدگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز