خبرگزاری کار ایران

افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۸ با احداث ۳ بوستان جدید

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۳۶

معاونت امور شهری منطقه ۸ با همکاری واحد کلینیک آموزش گل و گیاه آمادگی کامل در ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان متقاضی را دارد.

ایلنا:‌ شهردار منطقه ۸ از افزایش سرانه فضای سبز این منطقه با توجه به احداث بوستان‌های جدید در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی شادالوئی با اشاره به احداث بوستان «شاهد» به عنوان سومین بوستان جدید در سال جاری گفت: این بوستان در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع در بلوار شاهد احداث می‌شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شرق تهران افزود: سرانه فضای سبز در منطقه ۸ به ازای هر نفر ۴ مترمربع است.

شادالوئی گفت: تلاش داریم تا با شناسایی زمین‌های غیرقابل استفاده و بایر، سرانه فضای سبز را در این منطقه بیش از پیش افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان، اظهار داشت: معاونت امور شهری منطقه ۸ با همکاری واحد کلینیک آموزش گل و گیاه آمادگی کامل در ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان متقاضی را دارد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به واحد کلینیک گل و گیاه شرق تهران، نسبت به ایجاد فضای سبز در منازل خود اقدام نمایند.

شادالوئی تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش دارد تا توسعه فضای سبز عمودی و ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان؛ بیش از پیش در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه گام بر دارد.

وی اظهارداشت: کمبود فضا برای ایجاد فضای سبز به دلیل تراکم ساخت و ساز و مشکلات ایجاد فضای سبز عمودی (نفوذ آب، سنگینی وزن باکس‌ها و...) معاونت امور شهری را بر آن داشت تا با استفاده از روشهای علمی کیفیت فضای سبز و ایجاد آن در بالکنهای منازل را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز