خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد در واكنش به انفجار معدن یال شمالی:

همدلی با خانواده‌های داغدار در اولویت برنامه‌های‌مان قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۰۶

دلیل حادثه دیروز در معدن یال شمالی رعایت نشدن مسائل ایمنی برای حفاظت از جان كارگران بوده است/ مسولان نباید به كارفرمایانی كه تجهیزات و تجربیات لازم در خصوص فعالیت معدن ندارند مجوز بهره برداری بدهند.

نماینده مردم استان یزد در مجلس، دلیل حادثه دیروز در معدن یال شمالی را رعایت نشدن مسائل ایمنی برای حفاظت از جان كارگران دانست و تاكید كرد: مسولان نباید به كارفرمایانی كه تجهیزات و تجربیات لازم در خصوص فعالیت معدن ندارند مجوز بهره برداری بدهند.

محمدصالح جوکار، در خصوص انفجار دیروز در معدن یال شمالی طبس به ایلنا گفت: بر اساس آخرین گزارش رسیده تراكم گاز متان باعث این انفجار شده در صورتی كه باید ضمن رعایت تمام مسائل ایمنی، گاز به بیرون هدایت میشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس ضمن بیان تسلیت به خانواده‌های قربانیان این حادثه، تاكید كرد: همدلی و رسیدگی به خانواده داغدار این كارگران، در حال حاضر در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

نماینده مردم یزد و صدوق ضمن تاكید بر كشف علت حادثه برای جلوگیری از حوادث آتی، ادامه داد: به همین منظور جلسه مشتركی با مجمع نمایندگان استان برگزار كرده‌ایم و در مجلس و فراكسیون كارگری نیز به طور جدی این موضوع را دنبال میكنیم و بزودی نتیجه تیم كارشناسی را اعلام خواهیم كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز