خبرگزاری کار ایران

فرماندار طبس شایعه وجود قربانیان بیشتر در معدن یال شمالی را تكذیب كرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۷۳

منابع كارگری با یادآوری اینکه حادثه انفجار امروز معدن یال شمالی در ساعت ۴ بامداد و در زمان چهارمین شیفت کاری و اشتغال کارگران بیشتری از رقم اعلامی رخ داده است، می‌افزایند: ممکن است در زمان بروز حادثه کارگران دیگری نیز در معدن مشغول کار بوده باشند.

سرانجام فرماندار طبس در حالی مرگ هشت کارگر معدنچی را درجریان انفجار معدن یال شمالی تایید کرد که برخی منابع كارگری در این معدن تعداد كارگران محبوس را بیش از رقم اعلامی می‌دانند.

به گزارش ایلنا، آنان معتقدند در جریان حادثه امروز معدن یال شمالی حداقل ۱۵ معدنچی گرفتار شده‌اند که احتمال می‌رود همه آن‌ها در جریان انفجار و ریزش معدن کشته شده باشند.

این منابع كارگری با یادآوری اینکه حادثه انفجار امروز معدن یال شمالی در ساعت ۴ بامداد و در زمان چهارمین شیفت کاری و در زمان كار کارگران بیشتری از رقم اعلامی رخ داده است می‌افزایند: ممکن است در زمان بروز حادثه کارگران دیگری نیز در معدن مشغول کار بوده باشند.

با توجه به تمامی جوانب این فاجعه انسانی، احتمال اظهارات احساسی كارگران منتفی نیست و خبرگزاری ایلنا تا زمان دستیابی به لیست كارگران شیفت چهارم این معدن قادر به تایید خبر مذكور نیست.
گفتنی است فرماندار طبس در گفتگو با ایلنا احتمال وجود قربانیان بیشتر در این حادثه را تكذیب كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز