خبرگزاری کار ایران

محجوب در اولین روز از هفته كارگر:

افزایش رقم مزد سال ۹۲ خواسته بحق كارگران است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۲

«رئیس فراكسیون كارگری مجلس با اشاره به لحاظ نشدن شاخص تورم در مصوبهٔ مزدی شورای عالی کار بر لزوم تجدید نظر در رقم مزد سال ۹۲ تاکید کرد.»

دبیر کل خانه کارگر با اشاره به «لحاظ نشدن شاخص تورم» در مصوبهٔ مزدی شورای عالی کار بر لزوم «تجدید نظر» در رقم مزد سال ۹۲ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «علیرضا محجوب» در مراسمی که به مناسبت هفته کارگر با حضور جمع زیادی از کارگران شاغل و بازنسشته تهرانی در آرامگاه رهبر فقید انقلاب برگزار می‌شد، گفت: مشکلات معیشتی به جامعه کارگری فشار می‌آورد و اعتراضات آن‌ها به جاست. 

رئیس فراكسیون كارگری مجلس همچنین از کانون شوراهای اسلامی کار تهران و همهٔ کسانی که از مصوبهٔ مزدی شورای عالی کار در دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند، قدردانی کرد و افزود: تورم افسار گسیخته و گرانی کالاهای اساسی زندگی، واقعیتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

این مقام کارگری افزود: امام می‌گفت خداوند عالم هم کارگر است و بدین ترتیب بالا‌ترین ارزش‌ها را برای کارگران قائل بود.

محجوب با اشاره به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان بیان کرد: بودجهٔ این طرح تصویب شده ولی اینکه مدیران سازمان تامین اجتماعی، همسان سازی را پرداخت یارانهٔ دولت تلقی کنند درست نیست.

وی ادامه داد: هدف مجلس از تصویب این طرح، بهبود وضعیت بازنشستگان با توجه به تورم و کاهش ارزش پول ملی بوده است.

دبیر کل خانه کارگر تهران در پایان با اشاره به ارقام ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران در تورم نقطه به نقطهٔ شهری و روستایی بر شرایط نامناسب اقتصادی کشور تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز