خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیهٔ کارگران قراردادی پتروشیمی بندر امام:

امنیت شغلی خواسته کارگران ایرانی در روز جهانی كارگر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۱۰

«رضایی با انتقاد از برخورد سیاسی با تشکل‌های صنفی کارگری، افزود: متاسفانه اجازه نمی‌دهند تشکل‌های کارگری در تصمیم گیری‌های مختلف نقش ایفا کنند و در برابر آن‌ها می‌ایستند.»

نایب رئیس اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام «امنیت شغلی» را مهم‌ترین مطالبهٔ كارگران در روز جهانی كارگر  خواند.

«عباس رضایی» در این باره به ایلنا گفت: کارگران مسائل غیر قابل حل بی‌شماری دارند اما برخلاف شعارهایی که داده می‌شود منافع آنان در تصمیم گیری‌های اقتصادی در نظر گرفته نمی‌شود. کارگران به دنبال مشارکت در تصمیم گیری‌های اقتصادی هستند.

وی با انتقاد از «برخورد سیاسی با تشکل‌های صنفی کارگری» افزود: متاسفانه اجازه نمی‌دهند تشکل‌های کارگری در تصمیم گیری‌های مختلف نقش ایفا کنند و در برابر آن‌ها می‌ایستند.

این فعال کارگری در ادامه بر لزوم «اجرای بدون تنازل قانون کار، رعایت بهداشت حرفه‌ای و مسائل ایمنی کارگران» تاکید کرد.

رضایی در ادامه با اشاره به نوپا بودن اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام، گفت: در اواخر سال گذشته با برگزاری همایشی در منطقه، شروع به کار اتحادیه را به صورت رسمی اعلام کردیم و اكنون «بهبود شرایط اقتصادی و فرهنگی کارگران» منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از اهداف اصلی این تشکل کارگری به شمار می‌رود.

نایب رئیس هیئت مدیرهٔ اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام در پایان بر لزوم «تبدیل قرارداد‌های» کارگران پیمانی به وضعیت رسمی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز