خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارگری دریایی خبر داد:

دریافت مالیات غیر قانونی از كارگران دریایی KSL

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۸۸

«در دولت دوم آقای احمدی نژاد تصمیم گرفته شد شركت هایی كه از تهران خارج می شوند و به منطقه آزاد كیش می روند به شرط اشتغالزایی از مالیات معاف شوند. شركت تامین نیرو KSL مشمول این وضعیت شده است.»

عضو انجمن صنفی کارگری دریانوردان جمهوری اسلامی (مرکز خلیج فارس) از اقدام غیر قانونی شرکت تامین نیروی انسانی KSL در کسر مالیات از پرسنل خود خبر داد.

غلامرضا زنگی اهرمی در این باره به ایلنا گفت: شرکت تامین نیرو KSL در اقدامی غیر قانونی از پرسنل خود مالیات کسر می‌کند در حالی که هیچ گونه مالیاتی به دولت پرداخت نمی‌كند.

وی ادامه داد: در دولت دوم آقای احمدی نژاد تصمیم گرفته شد شركت هایی كه از تهران خارج می شوند و به منطقه آزاد كیش می روند به شرط اشتغالزایی از مالیات معاف شوند. شركت تامین نیرو KSL مشمول این وضعیت شده است. 

این فعال كارگری تصریح كرد: اگر شركت تامین نیرو KSL  از پرداخت مالیات به دولت معاف است به چه دلیلی باید از كارگران مالیات كسر شود؟ چنین اقدامی غیر قانونی است.

وی افزود: این در حالی است كه دفتر مركزی این شركت در تهران قرار دارد و هفته ای یك روز، فردی را از تهران به كیش می فرستند تا كارهای اداری را رفع و رجوع كنند. به نظر می‌رسد منطقهٔ  آزاد به پوششی برای شرکت‌های کشتیرانی تبدیل شده است تا به هر عملی که می‌خواهند دست بزنند.

عضو انجمن صنفی کارگری دریانوردان جمهوری اسلامی (مرکز خلیج فارس) در پایان اظهار داشت: بهتر است شرکت‌های کشتیرانی به جای تلاش برای دور زدن کارگران و دولت به فکر دور زدن تحریم‌ها باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز