خبرگزاری کار ایران

عناوین هفته كارگر سال ۹۲ مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۰

«در سال ۹۲ ایام هفته کارگر با عناوینی چون کارگران و تجدید میثاق با امام (ره) و ولایت، کارگران و معنویت، کارگران و امنیت شغلی، کارگران زن، کارگران و تشکل‌ها، کارگران و پیشکسوتان و روزجهانی کارگر نامگذاری شده‌اند.»

در جلسه صبح امروز ستاد بزرگداشت هفته کارگر سال ۹۲، عناوین و برنامه‌های پیشنهادی ایام هفته کارگر امسال مطرح شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر صبح امروز با حضور نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری، نهاد‌های کارفرمایی و دستگاه‌های اجرایی دولتی در محل تشکیلات خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
براین اساس در سال ۹۲، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مراسم هفته کارگر از روز پنجشنبه، پنجم اردیبهشت آغاز و تا روز چهار شنبه یازده اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.
براساس تصمیم ستاد بزرگداشت هفته کارگر، در سال ۹۲ ایام هفته کارگر با عناوینی چون «کارگران و تجدید میثاق با امام (ره) و ولایت، کارگران و معنویت، کارگران و امنیت شغلی، کارگران زن، کارگران و تشکل‌ها، کارگران و پیشکسوتان و روزجهانی کارگر نامگذاری شده‌اند.
در این نشست نمایندگانی از تشکلهای صنفی کارگری کانونعالی انجمنهای صنفی کارگری ایران، تشکیلات خانه کارگر، اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، اتحادیه زنان کارگر، انجمن صنفی رانندگان و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری حضور داشتند.
همچنین در جلسه امروز ستاد بزرگداشت هفته کارگر علاوه بر معاونت روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگانی از وزراتخانه‌ها و سازمانهای دولتی چون صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، صدا و سیما، شهرداری تهران نیز شرکت داشتند.

علاوه بر این در جلسه امروز نمایندگانی از دو تشکیلات کارفرمایی کانون کارفرمایان و خانه صنعت، معدن و تجارت نیز حاضر بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز