خبرگزاری کار ایران

معاون دبیر کل خانه کارگر انتقاد كرد:

سکوت نمایندگان رسمی کارگران در برابر مزد ۹۲

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۳

شنیده‌ها حاکیست که تعدادی از این نمایندگان رسمی اكنون در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس مشغول خرید عید هستند./ آنان به جای اعتراض به دغدغه‌های کارگرانی که درمشکلات غرق شده‌اند، در سواحل خلیج فارس (قشم) با خرید کالهای چینی از تولید و صنعت این كشور حمایت می‌کنند.

معاون دبیر کل خانه کارگر در امور شهرستان‌ها معتقد است، نبود نمایندگانی واقعی از قشر کارگر در مراجع تصمیم‌ساز هر ساله موجب تصویب دستمزدهای ناعادلانه برای جامعه کارگری شده است.

حسن صادقی با انتقاد از سکوت نمایندگان رسمی جامعه کارگری در برابر مصوبه مزدی سال ۹۲ به ایلنا گفت: باعث تاسف است برخی از نمایندگان رسمی جامعه کارگری، با وجود آنكه وظیفه دفاع از حقوق میلیون‌ها كارگر را بر عهده دارند، در خصوص مصوبه مزدی ناعدلانه سال آینده بی‌تفاوت مانده‌اند.

او افزود: در حالی که نادر‌ترین مصوبه مزدی در طول فعالیت شورای عالی کار به تصویب رسیده است و نمایندگان جامعه کارگری می‌بایستی در اعتراض به آن پیش‌قدم می‌شدند و در دفاع از منافع از دست رفته کارگران با حضور در دفتر وزیر کار او را متوجه اشتباهاتش می‌کردند، اما شنیده‌ها حاکیست که تعدادی از این نمایندگان رسمی اكنون در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس مشغول خرید عید هستند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری تصریح کرد: آنان به جای اعتراض به دغدغه‌های کارگرانی که درمشکلات غرق شده‌اند، در سواحل خلیج فارس (قشم) با خرید کالهای چینی از تولید و صنعت این كشور حمایت می‌کنند.

او اضافه کرد: با وجود چنین نمایندگان غیرواقعی از سوی جامعه کارگری است که دولت می‌تواند بدون موانع‌ای بهره کشی از جامعه کارگری را تداوم داده و میلیون‌ها کارگر را در تنگنا قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز