خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در مقابل استانداری رخ داد؛

چهارمین تجمع کارگران قند اهواز طی ۲ هفته

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۱

«با وجود تجمعات متعددی که در مقابل ساختمان استانداری خوزستان صورت می‌گیرد هیچ یک از مسئولان استانداری بویژه شخص استاندار حاضر به پاسخگویی به مشکلات کارگران نیست و محول شدن مشکلات کارگران به مسئولان پایین دستی نیزجدی گرفته نمی‌شود.»

صبح امروز بیش از ۷۰ نفر از کارگران کارخانه قند و تصفیه شكر اهواز برای اولین بار در هفته جاری و چهارمین بار طی دو هفته اخیر در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

نماینده کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز در باره تجمع امروز كارگران به ایلنا گفت: صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند) بیش از ۷۰ نفر از کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز برای چندمین بار در اعتراض به عدم دریافت ۲۶ ماه حقوق در مقابل استانداری اهواز تجمع کردند.

حسن لویمی افزود: متاسفانه بانک‌های ملی و ملت نیز بعنوان مالکین قبلی کارخانه، با استناد به مصوبه هیئت دولت مبنی بر فروش کارخانه به وزارت صنایع و معادن از پیگیری امور کارخانه سرباز می‌زنند که همین مشکل تا امروز ادامه داشته و کارخانه در وضعیت تعطیلی کامل قرار دارد و هیچکدام از طرفین، مسئولیتی در قبال مشکلات این کارخانه و کارگران بیکار برعهده نمی‌گیرند.

این کارگر افزود: مطالبات کارگران کارخانه قند اهواز قانونی است و مسئولان استانی و کشوری حداقل نسبت به دریافت نکردن ۲۶ ماه حقوق کارگران می‌توانند واکنش مسئولانه‌ای داشته باشند.

نماینده كارگران قند اهواز با اشاره به اینکه تا کنون کارگران این کارخانه چندین بار جهت دریافت مطالبات قانونی خود دست به تجمع زده‌اند، اظهار داشت: با اینکه تجمع و اعتراضاتی در خصوص حل مسائل صنفی‌مان انجام می‌دهیم متاسفانه تاکنون هیچ یک از مسئولان ارشد استانداری خوزستان حتی حاضر نیستند خواسته کارگران را بشنوند.

او در این زمینه اظهار داشت: با وجود تجمعات متعددی که در مقابل ساختمان استانداری خوزستان صورت می‌گیرد هیچ یک از مسئولان استانداری بویژه شخص استاندار حاضر به پاسخگویی به مشکلات کارگران نیست و محول شدن مشکلات کارگران به مسئولان پایین دستی نیزجدی گرفته نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز