خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جلسه شورای اشتغال استان:

اداره كار هرمزگان نسبت به اخراج پایان سال هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۳

در صورت اخراج کارگران، اداره کل تعاون و کار هرمزگان علاوه بر برخورد قانونی با متخلفان، نسبت به بازگشت به کار این کارگران اقدامات لازم را انجام می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در خصوص اخراج کارگران در ماه‌های پایانی سال هشدار داد.

به گزارش ایلنا، «احمد راستی» در حاشیه جلسه شورای اشتغال استان در جمع خبرنگاران نسبت به تعدیل نیرو در ماههای پایان سال به دستگاهها و گروه های مشمول قانون کار هشدار داد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماههای پایانی سال، هیچ کدام از مراکز حق اخراج و کاهش نیروهای خود را ندارند.

وی اظهار داشت: در صورت اخراج کارگران، اداره کل کار هرمزگان علاوه بر برخورد قانونی با متخلفان، نسبت به بازگشت به کار این کارگران اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه بیان داشت: این اداره کل، تیم‌هایی را به مناطق مختلف استان برای بازرسی و نظارت بر پرداخت حقوق معوقه، عیدی و مشکلات و مسائل نیروهای مشمول قانون کار اعزام کرده تا حقوق و عیدی کارگران در ماه‌های پایانی سال بدون هیچ مشکلی پرداخت شود.

احمد راستی، از مردم و کارگران خواست در صورت مشاهده بروز چنین تخلفاتی این اداره را در جریان قرار دهند تا بازرسان کار هرمزگان اقدامات قانونی لازم را در برخورد با آنان انجام دهند.

وی اضافه کرد: کارگران نباید در انتهای سال دغدغه اشتغال و معیشت داشته باشند و تمام تلاش خود را برای حمایت از کارگران به کار می گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز