خبرگزاری کار ایران

اولین گام را باید محکم برداریم؛

عمران زاده: تلاش می کنم زودتر به تیم اضافه شوم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۵۴

درست است که من در این بازی نیستم اما ما باید اولین گام را محکم برداریم و بازیکنان با تمام توان برای استقلال فوتبال بازی کنند.

مدافع استقلال می گوید تلاش دارد تا زودتر از شش هفته به تیم باز گردد و از هواداران بابت لطفی که به او دارند متشکر است.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران زاده درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: خدارا شکر بهتر هستم. هر روز ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر در حال فیزیوتراپی کردن هستم. در بین هر نوبت فیزیوتراپی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تمرین وزنه زدن، شکم و… را انجام می دهم.

او ادامه داد: بنا بر نظر دکتر نوروزی تا ۶ هفته نمی توانم بازی کنم اما همه تلاش خود را می کنم که زودتر به تیم اضافه شوم. بازی کردن من زودتر از این موعد بسته به نظر دکتر نوروزی دارد.

وی درباره اولین بازی استقلال در لیگ برتر برابر راه آهن تصریح کرد: درست است که من در این بازی نیستم اما ما باید اولین گام را محکم برداریم و بازیکنان با تمام توان برای استقلال فوتبال بازی کنند.

مدافع استقلال در پایان با تشکر از لطف هواداران تیمش به او بیان کرد: از تمام هواداران استقلال به خاطر لطفی که نسبت به من دارند تشکر می کنم و امیدوارم که مثل همیشه تیم استقلال را حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز