خبرگزاری کار ایران

جوابیه شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

کد خبر : ۹۲۹۸۰

کلیه هزینه‌های لازمه در جهت انجام وظایف پیش گفته من جمله پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق، خرید برق از بازار برق، روشنایی معابر و تعمیر و نگهداری شبکه‌ها از محل فروش انرژی تامین می‌گردد.

ایلنا: در پی درج خبر سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طاوسی در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر در تاریخ ۲۹ تیرماه با تیتر «اقدام ادارات برق در قطع انشعاب مشترکان بدهکار صحیح نیست»، شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با ارسال فکسی به دفتر خبرگزاری ایلنا در تهران، به موارد مطرح شده در این خبر پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، متن جوابیه به شرح زیر است:

احترامآ، به شرح گزارش آن خبرگزاری به نقل از امام جمعه محترم ایرانشهر مرقوم گردیده که «امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرمای شدید هوا و نیاز مبرم مردم به وسایل سرما زا، گفت: اقدام ادارات برق در قطع انشعاب مشترکان بدهکار صحیح نیست.

«خطیب نماز جمعه ایرانشهر افزود: قطع برق مشترکان بدهکار باید با اطلاع قبلی باشد و مردم فرصت کافی برای پرداخت بدهی خود به ادارات برق را داشته باشند.

وی همچنین از افت ولتاژ و قطع پی در پی برق در شهرهای گرمسیری جنوب سیستان و بلوچستان انتقاد و خواستار اصلاح این وضعیت شد.

امام جمعه ایرانشهر گفت: خاموشی‌های برق برنامه و نظم خاصی ندارد و این مشکل علاوه بر بروز مشکلات عمومی، خسارات زیادی به لوازم خانگی و دستگاه‌های الکترونیکی مردم وارد کرده است.

طاوسی اظهار داشت: خاموشی‌ها باید طی جدول زمانی مشخص اطلاع‌رسانی شود تا مردم از زمان دقیق قطعی برق مطلع شوند.

وی با تأکید بر پرداخت به موقع مطالبات ادارات برق از سوی مردم خاطرنشان کرد در عین حال نباید به علت بدهی انشعابات برق خانگی قطع شود.»

اینک در پاسخ به مطالب یاد شده اظهار می‌دارد:

وفق مقررات قانون استقلال شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌ها مصوب ۹ /۱۲ /۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌ها با اختیارات کافی برای ایجاد نگهداری و بهره برداری از تاسیسات توزیع نیروی برق در حوزه فعالیت خود به صورت غیر دولتی عمل نموده و از نظر مدیریتی، ‌اداری، مالی و منابع انسانی از شرکت‌های برق منطقه‌ای که دولتی هستند مستقل می‌باشد و در این راستا شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌ها انرژی برق را در سطح ولتاژ فشار متوسط و طبق مقررات بازار برق ایران خریداری و به مشترکین خود به فروش می‌رسانند کلیه هزینه‌های لازمه در جهت انجام وظایف پیش گفته من جمله پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق، خرید برق از بازار برق، روشنایی معابر و تعمیر و نگهداری شبکه‌ها از محل فروش انرژی تامین می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز