خبرگزاری کار ایران

پاتریس اورا:

باید ثابت کنیم منچستر یونایتد شماره یک است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۲۱

باید در بازی‌ها به پیروزی برسیم و نشان دهیم یونایتد تیم شماره یک است. اصلا آسان نیست ولی الان زمان مناسبی برای این کار است.

مدافع فرانسوی منچستریونایتد بر این باور است که این تیم باید توانایی‌هایش را به اثبات بگذارد تا مانع از تکرار ناکامی فصل گذشته شود.

به گزارش ایلنا، پاتریس اورا در این زمینه گفت:در حال حاضر واقعا زمان مهمی برای مااست. مهم است که در فوریه عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و البته لیگ قهرمانان اروپاو بازی با رئال مادرید را هم پیش رو داریم. الان زمان آن است که باید در بازی‌ها به پیروزی برسیم و نشان دهیم یونایتد تیم شماره یک است، اصلا آسان نیست ولی الان زمان مناسبی برای این کار است.

وی ادامه داد: واقعا از عملکردمان در طول این فصل لیگ برتر و در سایر تورنمنت‌ها راضی هستم. هیچ کس ناکامی در فصل گذشته و ناکامی در دستیابی به جام‌های قهرمانی را فراموش نکرده. مهم است به حرکت در این مسیر ادامه دهیم چراکه سرنوشت رقابت‌های لیگ در ماه فوریه مشخص نمی‌شود. ما صدرنشین هستیم ولی هنوز کاری نکرده‌ایم.

اورا همچنین تاکید کرد: باید بازی به بازی پیش برویم و هدف ما پیروزی در تک تک مسابقات باشد. این رفتار مناسبی است که باید آن را پیش رو بگیریم. در تک تک بازی‌های این فصل ما رفتار مناسب و درستی داشتیم. به همین خاطر هم فکر می‌کنم هواداران و بازیکنان تیم امسال راضی و خوشحال هستند چون واقعا می‌خواهیم نشان بدهیم ما قهرمانیم. پس باید به حرکت خود در این مسیر ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز