خبرگزاری کار ایران

با ابراز رضایت از اردوی امارات؛

خلعتبری: لیاقت رفتن به جام جهانی را داریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۹۴

در تمریناتمان روی نقاط ضعف و قوت تیم قطر کار می کنیم و کی روش هم شرح وظایف بازیکنان را به آنها یادآوری کرده و تمرینات خوب، تاکتیکی و شادابی را انجام می دهیم و امیدواریم با آمادگی کامل به قطر برویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که این تیم لیاقت حضور در تیم ملی را دارد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری عضو تیم ملی فوتبال در باره تمرینات و شرایط اردو گفت: شرایط خوب است و بازیکنان در حال آماده شده هستند. در واقع با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم، مهیای یک بازی سخت و با اهمیت مقابل قطر می شویم. با توجه به شرایط آب و هوایی، میزبانی و بخصوص امیدواری این تیم برای صعود، بازی برابر قطر دیدار دشواری خواهد بود و چاره ای جز برد نداریم و انشااله باید برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل این تیم به دوحه برویم.

وی افزود: در تمریناتمان روی نقاط ضعف و قوت تیم قطر کار می کنیم و کی روش هم شرح وظایف بازیکنان را به آنها یادآوری کرده و تمرینات خوب، تاکتیکی و شادابی را انجام می دهیم و امیدواریم با آمادگی کامل به قطر برویم.

خلعتبری درباره به ثمر رساندن گل برابر قطر گفت: خوشبختانه فصل خوبی را در سپاهان داشتم و امیدوارم که بتوانم این روند را در تیم ملی هم ادامه بدهم و به تیم ملی کشورم کمک کنم. با تمام وجودم بازی خواهم کرد و در حال حاضر فقط و فقط موفقیت تیم ملی مهم است. این مهم نیست که چه کسی بازی می کند و مطمئن باشید اگر در ترکیب باشم با تمام وجودم بازی خواهم کرد.

وی در پایان درباره انتظارش از رسانه‌ها و مردم گفت: به نظر من رسانه‌ها همیشه حامی اول تیم ملی بودند و مردم ما هم لیاقت این را دارند که تیم ملی کشورشان به جام جهانی برود چرا که همیشه از تیم ملی حمایت کردند و انشااله ایرانیان مقیم قطر در مسابقه با این تیم در دوحه مانند جام ملت‌های آسیا در قطر به حمایت ما بیایند و ما تنها نگذارند. بعد از این دیدار و در مسابقه با لبنان در تهران هم استادیوم بیایند و تیم ملی را تشویق کنند، چرا که ما واقعا احتیاج داریم که دل این مردم را شاد کنیم و با رفتن به جام جهانی موفقیت فوتبال ایران را بیشتر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز