خبرگزاری کار ایران

جام حذفی به مرحله یک چهارم رسید؛

بازگشت نوستالژیک ابومسلم به آزادی/ سپاهان به دنبال فرار از بحران

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۶۵

استقلال این روزها روی نوار خوشبختی است و تقریبا کمتر امتیازی را از دست می‌دهد. سوای تساوی آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن، شاگردان قلعه‌نویی با فاصله‌ای 3 امتیازی در صدر جدول لیگ ایستاده‌اند.

مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین آنها استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان ابومسلم مشهد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی از عصر چهارشنبه کلید می‌خورد که تیم‌ها در صورت پیروزی مقابل رقبای خود می‌توانند به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرده و امیدوار به قهرمانی باشند.

فجرسپاسی - داماش گیلان، ساعت 14

فجر سپاسی با محمود یاوری بر عکس نیم فصل اول لیگ برتر این‌روزها دچار رکود نسبی شده و در نتیجه‌گیری کاملا نا موفق عمل می کند. آنها که تا اواخر نیم فصل نخست لیگ همواره از جمله بالانشینان لیگ بودند حالا خود را در رده دوزادهم جدول می‌بینند و می‌روند تا به جمع فانوس به دستان اضافه کنند. با این حال آن از بد حادثه با این شرایط نسبتا به هم ریخته باید جدال خود در مرحله یک چهارم را مقابل داماش برگزار کند. دیداری که پیروزی در آن برای شاگردان یاوری می‌تواند حکم یک مسکن را داشته و حتی نقش زیادی در موفقیت آنها در لیگ برتر داشته باشد. اما در مقابل داماش حضور دارد. تیمی که همچنان پرنوسان اما رو به رشد حرکت می‌کند. آنها که بازی هفته بیستم‌شان مقابل پیکان لغو شد و هفته نوزدهم را هم با شکست مقابل آلومینیوم پست سر گذاشتند خیلی امیدوارند در روزگاری که فجر صلابت گذشته را ندارد بتوانند حریف خود را شکست داده و پا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بگذارند.

سپاهان- نفت آبادان، ساعت 14

روزهای پر از نوسان سپاهان و تقارن آن با مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی می‌تواند برای تیم مدعی کرانچار خطرناک باشد. دو شکست پیاپی یک بر صفر مقابل مس و فولاد در لیگ اوضاع این تیم مدعی را به هم رخته و شکست در این دیدار به معنی یک فاجعه بزرگ در تشکیلات منسجم سپاهان خواهد بود. آنها البته در بازی عصر سه شنبه میزبان نفت آبادان هستند و این می‌تواند کورسویی از امید برای شاگردان کرانچار باشد. نفت آبادان هم با کاسیمیرو این روزها شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند و حتی شایعاتی از کنار رفتن این تیم از جام حذفی به گوش می‌رسید. این تیم که از آن به عنوان برزیل فوتبال ایران یاد می‌شود در جریان رقابت‌های این فصل لیگ برتر تنها 14 امتیاز جمع کرده و همچنان هفدهم جدول است. دیدار دو تیم سپاهان و نفت بی شک هجومی از سوی دو تیم دنبال خواهد شد چراکه به نظر می‌رسد نفتی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشته باشند و همین باعث ارایه یک بازی هجومی از سوی دو تیم خواهد شد.

استقلال- ابومسلم- ساعت 16:30

گربه سیاه مدعیان پایتخت‌نشین ایران سال‌هاست رنگ آزادی را ندیده. آنها که روزگاری حتی مدعی قهرمانی لیگ برتر بودند و به هیچ تیمی چه در داخل و چه در خارج از مشهد رحم نمی‌کرد، حالا انگار توانی برای جنگیدن ندارد و به تیمی کاملا معمولی و البته پرحاشیه بدل شده است. نکته جالب در خصوص این تیم اینکه آنها به واسطه همین دوری چند ساله از لیگ برتر، ورزشگاه آزادی را چد سالی است ندیده‌اند و این می‌تواند یک دیدار نوستالژیک برای سیاه‌جامگان مشهدی باشد. اما در سوی مقابل، استقلال، امیرقلعه‌نویی و هواداران پرشما آبی حضور دارند. ترکیبی که در کنار هم این روزها سیطره مطلق خود بر لیگ برتر را رقم زده و می‌خواهند قهرمانی سال گذشته خود در جام حذفی را هم تکرار کند. استقلال این روزها روی نوار خوشبختی است و تقریبا کمتر امتیازی را از دست می‌دهد. سوای تساوی آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن، شاگردان قلعه‌نویی به واسطه پیروزی‌های پیاپی خود با فاصله‌ای 3 امتیازی در صدر جدول لیگ ایستاده‌اند و بعید است جایگاه خود را هم به این راحتی از دست بدهن. انها البته طی هفته‌های اخیر حواشی بسیاری داشته‌اند و مهم تر از همه مشکلات مالی این باشگاه است که گویا میلی به مرتفع شدنش نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز