خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم:

دکتر عارف همگان را به امید دعوت می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۷

علی اکبر اولیاء، حضور ارزشمند و تدبیر بزرگان از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و دکتر محمد رضا عارف را از عوامل مهم خلق این حماسه دانست و ابرازامیداوری کرد تا دکتر روحانی در این سمت موفق باشد.

ایلنا: علی اکبر اولیاء گفت: عارف همگان را به امید دعوت می کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در استان یزد پنج شنبه در مراسم «سپاس و پیروزی» که بمنظور تقدیر از عملکرد این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترتیب داده شده بود، گفت: دکتر عارف هیچ گاه یاس به خود راه نداد بلکه همیشه همگان را به امید دعوت می کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم با تقدیر از مردم آگاه ایران که این حماسه ماندگار را در انتخابات یاردهم ریاست جمهوری به نمایش درآوردند، گفت: این حضور نعمت بزرگی است که نصیب کشور شده که باید از آن حراست کرد.

وی، نقش دکتر عارف را در این عرصه فراموش ناشدنی خواند و گفت: با اقداماتی که دکتر عارف از یک سال مانده به برگزاری انتخابات آن را کلید زد، امید در دل اصلاح طلبان کم کم ایجاد شد و به لطف خدا به سرانجام رسید.

علی اکبر اولیاء، حضور ارزشمند و تدبیر بزرگان از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و دکتر محمد رضا عارف را از عوامل مهم حلق این حماسه دانست و ابراز امیداوری کرد تا دکتر روحانی در این سمت موفق باشد.

وی گفت: اقدام دکتر عارف در دنیای سیاست که نوعا خودخواهی ها در آن غالب است، نمود بیشتری می یابد چراکه یک فرد از جایگاه و شانس خود برای ریاست جمهوری می گذرد تا یک جریان به هدف خود برسد.

نماینده سابق یزد در مجلس، عارف را یک شخصیت علمی جهانی دانست که از افتخارات یزد بحساب می آید و یزدی ها افتخار می کنند چنین سرمایه ای در اختیار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد تا دکتر روحانی خواسته های مردم را که برآمده از قانون اساسی را تامین و در راستای مطالبات حرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز