خبرگزاری کار ایران

9 مجتمع خدماتی رفاهی دیگر درمحورهای همدان در حال احداث است

کد خبر : ۹۰۹۵۷

9 مجتمع دیگر پس از اخذ استعلام و سایر مراحل قانونی در استان همدان به عنوان شاهراه غرب کشور در حال ساخت هستند.

ایلنا: کار‌شناس فنی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان گفت: علاوه بر ۱۸ مجتمع فعال بین راه‌ها، در حال حاضر ۹ مجتمع بین راهی دیگر در محورهای مواصلاتی این استان در حال احداث است.

به گزارش ایلنا از همدان، «شهره اعتماد» افزود: موافقت اصولی برای ۲۵ مجتمع از ۳۳ مجتمع بین راهی همدان صادر شده که از این تعداد ۱۲ مجتمع در سال ۸۷، پنج مجتمع در سال ۸۸ و یک مجتمع در سال ۸۹ به بهره برداری رسیده است و ۹ مجتمع دیگر پس از اخذ استعلام و سایر مراحل قانونی در حال ساخت هستند.

وی یادآوری کرد: پیشرفت فیزیکی سه مجتمع بین راهی از ۹ مجتمع مذکور در همدان نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد و پیشرفت فیزیکی شش مجتمع دیگر نیز بیش از ۲۰ درصد گزارش شده است.

وی با ذکر اینکه هم اینک ۱۸ مجتمع در همدان فعال هستند بیان کرد: علاوه بر مجتمع‌های در حال ساخت، درخواست شش متقاضی دیگر برای احداث مجتمع‌ ‌های خدماتی رفاهی بین راهی پذیرفته شده است که در حال اخذ استعلام از ادارات مرتبط هستند.

کار‌شناس فنی مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان همدان اعلام کرد: این اداره کل می‌تواند میزان مجتمع‌های بین راهی همدان را به ۴۰ مجتمع افزایش دهد تا ضریب ایمنی جاده‌ها را تا حد قابل قبولی بالا ببرد.

اعتماد افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مجموعه‌هایی هستند که با مجوز و نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها و در طول نقاط مشخصی از راه‌ها برای ارائه خدمات متمرکز به مسافران، رانندگان و استفاده کنندگان ازجاده ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز