خبرگزاری کار ایران

انتقاد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از کندی روند احداث مسکن مهر بهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۸

باید نام متقاضیانی که در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند سهم خود را پرداخت کنند، از فهرست حذف و افراد متقاضی دیگر جایگزین آن‌ها شوند.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از روند کند احداث مسکن مهر بهشهر انتقاد کرد و گفت: باید نام متقاضیانی که در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند سهم خود را پرداخت کنند، از فهرست حذف و افراد متقاضی دیگر جایگزین آن‌ها شوند.
به گزارش ایلنا از بهشهر، سیدعلی اسد در جلسه‌ای که با هدف بررسی مشکلات پیمانکاران طرح‌های مسکن مهر بهشهر در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: تاخیر در اجرای این پروژه‌ها به دلیل افزایش مکرر قیمت مصالح ساختمانی موجب افزایش فراوان قیمت نهایی مسکن شده و هزینه بسیار زیادی را به متقاضیان و پیمانکاران تحمیل خواهد کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: یکی از عوامل کندی در اجرای طرح‌های مسکن مهر، مطالبات فراوان پیمانکاران است که باید برای حل آن چاره‌ای اندیشیده شود.
وی گفت: مصوبات شورای مسکن استان و شهرستان ضروری و تمام ابلاغ‌های صادر شده از طریق این شورا لازم الاجرا است.
پس از بروز برخی مشکلات میان شهرداری بهشهر و پیمانکاران طرح مسکن مهر، شورای مسکن استان خواستار عودت دادن چک‌های این پیمانکاران شد اما شهرداری بهشهر تاکنون این دستور را اجرا نکرده است.
وی بیان داشت: این چک‌ها به طور امانت در اختیار شهرداری قرار گرفت و درخواست دریافت این چک‌ها از طریق شکایت به مراجع قضایی غیرقانونی است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: نداشتن پایان کار طرح‌های مسکن مهر نبابد باعث شود شهرداری بهشهر چک امانت گذاشته شده پیمانکاران این طرح‌ها را به اجرا بگذارد و باعث بروز مشکلات بانکی ناشی از مسدود شدن حساب‌های این افراد شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز