خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

98 درصد کهگیلویه و بویراحمد به شبکه‌های دیجیتالی وصل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۵

بیشترین مناطق روستایی و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با وجود کوهستانی بودن بیش از 90 درصد مساحت استان از شبکه‌های فرستنده دیجیتالی برخوردار هستند.

ایلنا: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از وصل شدن ۹۸ درصد شبکه‌های سیمای این استان به شبکه‌های دیجیتالی سانه ملی تا پایان سالجاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،مسلم رحیمی گفت: ۹۰ درصد شبکه‌های صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون دیجیتالی که تا پایان سال این میزان به ۹۸ درصد می‌رسد.

وی گفت: بیشترین مناطق روستایی و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با وجود کوهستانی بودن بیش از ۹۰ درصد مساحت استان از شبکه‌های فرستنده دیجیتالی برخوردار هستند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اتصال ۲ درصد باقیمانده از کهگیلویه و بویراحمد به شبکه‌های دیجیتالی نیاز به ۱۲ میلیارد ریال است تا بتوانیم مجموع استان را به زیرپوشش شبکه‌های دیجیتالی ببریم.

رحیمی با بیان اینکه این مناطق علاوه برپراکندگی، در مناطق سخت گذر هم قرار دارند، گفت: برنامه‌هایی را برای زیرپوشش قراردادن شبکه‌های دیجیتال این مناطق در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی افزود: هم اکنون ۲۰ شبکه تصویر و ۱۲ شبکه رادیویی از طریق شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیما در کهگیلویه و بویراحمد قابل دریافت است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شبکه محلی دنا که متعلق به این استان است فعالیت ۲۴ ساعته دارد و این شبکه در سراسر کهگیلویه و بویراحمد قابل دریافت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز