خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج/ در حمله افراد ناشناس:

شیشه‌های منزل مسکونی و ماشین شهردار یاسوج شکست

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۴

اگر خودم جلوی سنگ پرانی‌ها نمی‌ایستادم بدون شک یکی از بچه‌ها در کوچه بدلیل سنگ‌پرانی آقایان کشته می‌شد.

ایلنا: کار‌شناس فرهنگی قراردادموقت شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با شهردار این شهر در محل کار درگیر که در ‌‌نهایت، این درگیری به محل سکونت خانواده شهردار و بازداشت این کار‌شناس از سوی دادگاه ویژه روحانیت انجامید. شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تائید این خبر تاکید کرد که اقدام کار‌شناس قرارداد موقت شهرداری این شهر دور از شآن روحانیت و فردی است که لباس یک عالم برتن پوشیده دارد.

«قباد نگین تاجی» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: این کار‌شناس فرهنگی که حدود سه و نیم سال در قالب قرارداد موقت با شهرداری یاسوج همکاری می‌کند بارهای بار در ساعات اداری در محل کار خود حاضر نمی‌شد و هیچ توجهی هم به خواهش‌ها و التماس‌های ما نیز نمی‌کرد.

وی با تشریح چگونگی درگیری این کار‌شناس فرهنگی با شهردار یاسوج، بیان داشت: مدتی قبل به‌دلیل استمرار حضور نیافتن در محل کار و انجام ندادن فعالیت‌های مطلوب فرهنگی به ایشان اعلام کردیم دیگر به وی نیازی نیست اما با پادرمیانی و واسطه شدن یکی از اعضای شورای شهر، وی به محل کار خود برگشت.

شهردار یاسوج افزود: بعد از بازگشت به کار که با واسطه‌گری انجام شد متاسفانه‌‌ همان عادت گذشته تکرار و این کار‌شناس فرهنگی نسبت به قبل دیر‌تر در محل کار حاضر و فعالیت‌های مرتبط را نیز به‌خوبی انجام نمی‌داد.

نگین تاجی از درخواست‌های مرتب خود برای نظم بخشیدن به حضور این کار‌شناس فرهنگی در محل کار و انجام فعالیت‌های مناسب فرهنگی خبر داد و یادآور شد: بار‌ها از ایشان خواستم به‌طور مرتب در محل کار خود حاضر و فعالیت‌های فرهنگی شایسته‌ای انجام دهد اما متاسفانه به درخواست‌های من به‌عنوان شهردار یاسوج در این ارتباط توجهی نکرد.

وی گفت: این کار‌شناس فرهنگی برای دیر آمدن در محل کار خود هرروز دلیلی می‌آورد یعنی یک روز می‌گفت در قم درس می‌خوانم و روز دیگر می‌گفت در حوزه هنری فعالیت می‌کنم تا اینکه ساعات اداری حدود دو هفته پیش تغییر کرد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه این کار‌شناس فرهنگی در قالب قرارداد موقت یکساله با شهرداری همکاری می‌نمود و در پایان هرسال این قرارداد منعقد می‌شد، خاطرنشان کرد: طی دوهفته گذشته که ساعات اداری تغییر کرد، حضور نیافتن ایشان که لباس مقدس روحانیت را نیز برتن دارد بیشتر از قبل شد و بی‌توجهیشان به خواهش‌های ما هم بی‌پاسخ ماند.

نگین تاجی افزود: روز گذشته یازدهم تیرماه ۹۲ به‌دلایلی که عرض شد مجبور شدیم حکم اخراج وی را صادر تا بتوانیم فرد مناسب‌تری برای خدمتگزاری بهتر برای شهروندان یاسوج در حوزه فرهنگی انتخاب کنیم.

وی زمان درگیری این کار‌شناس فرهنگی با شهردار یاسوج را ساعت پایانی اداری شهرداری ذکر و ادامه داد: حوالی ساعت سه ربع تا سه و نیم، وی به دفتر شهرداری آمد و شروع به توهین به من کرد.

شهردار یاسوج گفت: تعجب من زمانی بیشتر شده بود که ایشان با لباس مقدس روحانیت اقدام به این رفتار می‌کرد و این رفتار اوباعث ناراحتی برخی از همکاران که در محل کار خود حضور داشتند شده بود.

نگین تاجی با اظهارتاسف از وقایع رخ داده در روز دوازدهم تیرماه ۹۲، ادامه داد: ما در جواب هتک حرمت‌های ایشان هیچ سخنی بر زبان نرانده زیرا احترام داشتن لباس مقدس روحانیت را برای خود افتخار دانسته و می‌دانیم.

وی افزود: این فرد بعد از اینکه در محل اداری ما را هتک حرمت نمود عده‌ای را جلوی منزل مسکونی اینجانب در ابوذر ۱۱ می‌فرستد. در هنگام حضور آقایان برای درگیری، برخی از بچه‌های همسایه در خیابان مشغول بازی بودند که آن عده با سنگ و چوب، شیشه‌های صاحبخانه و تعدادی از وسایط نقلیه را شکسته و از سویی سنگ‌پرانی و فحاشی می‌کردند.

نگین تاجی با تاکید براظهار تاسف خود از این موضوع، تصریح کرد: اگر خودم جلوی سنگ پرانی‌ها نمی‌ایستادم بدون شک یکی از بچه‌ها در کوچه به‌دلیل سنگ پرانی آقایان کشته می‌شد.

این مسوول شهری یاسوج افزود: برخی از همسایه‌ها جلوی آن عده سنگ پران و فحاش را گرفتند و گرنه شرایط بدتری پیش می‌آمد و معلوم نبود سرانجام چه اتفاقی رخ می‌داد.

وی از شکایت کردن این کار‌شناس فرهنگی شهرداری یاسوج به دادگاه ویژه روحانیت استان توسط شهردار خبرداد و اظهارداشت: بعد از بررسی‌های انجام شده، وی به‌دستور آن دادگاه محترم بازداشت و هم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

شهرداریاسوج با اظهار نگرانی از بازداشت این کار‌شناس فرهنگی زیرمجموعه خود، بیان داشت: ما از وقایع پیش آمده اصلا خوشحال نیستیم اما ایشان که باید الگوی جوانان و نوجوانان این دیار باشد، نباید ما را هتک حرمت می‌نمود و عده‌ای را برای شکستن شیشه‌های منزل مسکونی بنده خودروهای همسایگان می‌فرستاد.

نگین تاجی از بازداشت این روحانی اظهار تاسف و نگرانی کرد و یادآورشد: من از بازداشت ایشان راضی نیستم و روز شنبه پانزدهم تیرماه امسال به وی رضایت می‌دهم.

وی گفت: ایشان اگر به حکم اخراجی خود اعتراض داشت باید به دستگاه‌های ذیربط مراجعه و از حقوق خود دفاع می‌نمود نه اینکه عده‌ای را جلوی محل سکونت بنده می‌فرستاد تا سبب آزار و اذیت خانواده خودم و سایر شهروندان می‌شدند.

شهردار یاسوج افزود: ایشان از لحاظ ما اخراج است و اگر اعتراضی دارد می‌تواند به دستگاه‌های نظارتی مراجعه تا اگر ما اشتباه کرده باشیم به محل کار خود بازگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز