خبرگزاری کار ایران

سردار نوریان خبر داد:

۲ کشته براثر سقوط هواپیمای ناجا در سلمانشهر

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۸۲

سخنگوی نیروی انتظامی از سقوط یک فروند هواپیمای ناجا در منطقه سلمانشهر خبرداد و گفت: در این سانحه، متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

به گزارش ایلنا، سردار" احمد نوریان"با اعلام این خبر، اظهارداشت: ساعت 17 امروز،یک فروند هواپیمای "سسنا"در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه"سلمانشهر" در استان مازندران اتفاق افتاد،گفت:بلافاصله درساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای بررسی علت دقیق سانحه، به محل اعزام شدندکه اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دلیرمردان ناجا همواره تا پای جان برای خدمت به هموطنان خود و حفظ امنیت شهرها و مناطق مرزی کشور، جان برکف آماده فداکاری و ایثار هستند.

به گزارش سایت پلیس، معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی تاکنون حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت مردم کرده است ؛ لازم می دانم به خانواده شهدا به ویژه این دو همکار عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات آنها را از خداوند خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز