خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جلیلیان خبر داد:

سارقان محله جوادیه به دام افتادند/ سرقت‌های میلیاردی از خانه‌های خالی

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۲۹

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ سارق منزل در محله جوادیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر اظهار کرد: در سه ماه اخیر پرونده‌های مشابهی به کلانتری ۱۱۷ جوادیه ارجاع که تمامی مال باختگان در اظهارات مشابهی عنوان داشتند برای مدتی به مسافرت رفته‌ایم و چند روزی در منزل تردد نداشتیم و هنگام مراجعت به منزل متوجه شدیم تعدادی اموال با ارزش منزل‌مان از قبیل لوازم خانگی و طلاجات به سرقت رفته است.

وی عنوان داشت: تیمی از مأموران تجسس کلانتری جوادیه بررسی موضوع را به عهده گرفتند و با مراجعه به محل‌های سرقت به دست آوردند که سرقت‌ها توسط دو مرد با استفاده از خودروهای سرقتی انجام می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی چهره واضحی از یکی از متهمان به دست آمد و مشخص شد یکی از سارقان سابقه‌دار بوده و پیش‌تر نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار مأموران قرار گرفت و موفق شدند مخفیگاه هر دو سارق را در محدوده کلانتری جوادیه شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

جلیلیان بیان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان آغاز شد تا اینکه صبح روز گذشته هر دو سارق با دستور قضائی دستگیر و در بررسی از آن محل، تعدادی از اموال سرقتی از قبیل: پروژکتور، دوچرخه، لب تاب و تلویزیون و دو قطعه گردنبند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان ۳۵ و ۴۲ ساله هستند و به ۲۱ فقره سرقت منزل در محدوده کلانتری اعتراف کردند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند، با تردد در محل‌های مختلف تراکت‌های تبلیغاتی در لای در ورودی قرار می‌دادیم و اگر به‌مدت ۲۴ ساعت برگه لای درب مانده باشد مطمئن می‌شدیم منزل خالی است و سپس وارد منزل می‌شدیم و اموال با ارزش را سرقت می‌کردیم.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز