خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راهور استان تهران به ایلنا خبر داد:

جلوگیری از حمل‌ بارهای نامتعارف توسط موتورسواران/برخورد انضباطی با خودروهای نظامی و انتظامی متخلف

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۸۹

جانشین رئیس پلیس راهور استان تهران گفت: در صورتی که خودروهای نظامی و انتظامی مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی شوند نه تنها اعمال قانون شده، بلکه برخورد انضباطی نیز با آنها می‌شود.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره راکبان موتورسیکلت‌هایی که با موتور اقدام به حمل بارهای نامتعارف می‌کنند، گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر مانند بازار شاهد حمل بار با موتورسیکلت هستیم؛ این اتفاق در ماه‌های پایانی سال بیشتر اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این اقدام باعث ایجاد حادثه شده و خطرساز است، قطعا پلیس با افرادی که با موتور اقدام به حمل بار می‌کنند برخورد کرده و اعمال قانون نسبت به این افراد صورت می‌گیرد و اجازه تردد به آنها داده نمی‌شود.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه متاسفانه شاهد حوادث تلخی نیز در این زمینه بودیم تصریح کرد: موتورسیکلت وسیله‌ای نقلیه‌ای نیست که بتوان با آن حمل بار انجام داد و متاسفانه بخشی از تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌هاست و بعد از عابران، موتورسوران بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت و جرح را دارند.

سرهنگ عابدی بیان کرد: متاسفانه اکثر این افراد از طریق حمل بار نیز امرار معاش می‌کنند، اما این کار غیرقانونی است و باعث ایجاد تصادفات و به خطر افتادن جان خود آنها و دیگران می‌شود.

وی همچنین درباره اعمال قانون درخصوص تخلفات خودروهای نظامی و انتظامی نیز تصریح کرد: براساس دستور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با خودروهای نظامی و انتظامی که مرتکب تخلف می‌شوند به شدت برخورد شده و نه تنها اعمال قانون صورت می‌گیرد، بلکه برخورد انضباطی نیز با آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز