خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد؛

سه کشته بر اثر سیل و طوفان در استان خوزستان+اسامی

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۴۰۰

رئیس سازمان امداد و نجات از جان باختن سه نفر بر اثر حوادث آب‌گرفتگی و طوفان در سه روز گذشته خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حوادث آب گرفتگی و طوفان در سه روز گذشته، گفت: عملیات مهار سیل و آبگرفتگی و توفان از ٣٠ آبان الی ٣ آذر تا ساعت ٦:٣٠ در ٧ استان ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، گلستان و هرمزگان انجام شده است.

او با بیان اینکه به ٢٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امداد رسانی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون به ٥٥٥ نفر امداد رسانی شده و با برپایی ٥ دستگاه چادر  ٢٣ نفر اسکان اضطراری شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آمار مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه، گفت: در این حوادث ٣ نفر شامل ٢ نفر در روستای چاووشی–خورموج –بر اثر وقوع سیل-طاهره محمدی٤٢ ساله و علیرضا گلشن ١٤ ساله همچنین ١ نفر در بخش الوارگرمسیری – اندیمشک – بر اثر رعد و برق با نام غریبخان توسلی ٦٥ ساله جان خود را از دست دادند.

سلیمی تاکید کرد: از ٤٣ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است.

او ادامه داد: ٤٠ تیم شامل ١٧٦ نفر در این عملیات‌ها حضور داشتند و ٢٩٣ تخته پتو، ١١٩ تحته موکت، ٢٦٠ کیلوگرم نایلون، ١٠٥ ست شست‌وشو و ١٣٧٠ قوطی کنسروجات توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز