خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

سرعت توزیع اقلام بین زلزله‌زدگان امروز بیشتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۳۶

رئیس امداد و نجات هلال احمر با تاکید بر اینکه دارو در مناطق زلزله زده وجود دارد، گفت: سرعت امداد رسانی امروز بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سلیمی؛ رئیس امداد و نجات هلال احمر درباره ادامه امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: امدادرسانی به این مناطق مخصوصا روستاها هم‌چنان ادامه دارد، از صبح امروز 10 فروند بال‌گرد دوباره به مناطق روستایی اقلام و مواد غذایی بردند.

وی افزود: شب گذشته و صبح امروز تعداد 5هزار تخته چادر در سرپل ذهاب و 12هزار تخته چادر در مابقی مناطق از جمله جوان‌رود و روستاهای اطراف توزیع شده است. توزیع چادر میان زلزله‌زدگان هم‌چنان ادامه دارد.

سلیمی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری ادامه دارد، گفت: در حال لکه‌گیری مناطق هستیم. خوشبختانه اقلام آماده است و بارگیری شده و به محض اینکه برسد در مناطق آسیب‌دیده ارسال خواهد شد. در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن اقلام و چادرها را توزیع کنیم.

رئیس امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جلسه شورای تامین شب گذشته گفت: استاندار کرمانشاه سه نماینده خود را به مناطق آسیب دیده فرستاده است. هم‌چنین ستادهای معین نیز تقسیم‌بندی شدند؛ باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته امروز امدادرسانی بهتر خواهد بود و تفاوت نسبت به روزهای آتی احساس می‌شود.

سلیمی درباره تامین دارو گفت: در حال حاضر دارو در مناطق زلزله‌زده وجود دارد؛ اگر هم نیاز باشد به سرعت اعزام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز