خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

وقوع سیل و آب گرفتگی در ۶ استان/ ۲۱۰ نفر در دو روز گذشته در معرض سیل بودند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۲۲

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آب گرفتگی خبر داد و گفت: ۶ استان در دو روز گذشته تحت تاثیر سیل و آب گرفتگی بودند.

شاهین فتحی، معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره حوادث آب گرفتگی و طوفان در دو روز گذشته گفت: عملیات مهار سیل و آب گرفتگی و طوفان از ساعت ۷:۳۰ روز سه‌شنبه ۳۰ آبان تا امروز ۲ آذر انجام شده است.

او ادامه داد: ۶ استان ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس و گلستان دچار آب گرفتگی شده بودند که جمعا به ۱۲ شهر و روستاهای این استان‌ها خدمات‌رسانی و به ۲۱۰ نفر امدادرسانی شد.

فتحی افزود: در این عملیات با برپایی ۳ دستگاه چادر ۱۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند و آب ۲۱ واحد مسکونی نیز تخلیه شد.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه در این عملیات ۲۶ تیم هلال احمر فعالیت داشتند، گفت: ۸۸ نفر از نیروهای امداد و نجات هلال احمر در دو روز گذشته برای امدادرسانی به مناطق مذکور فعالیت کردند.

فتحی درباره اقلام توزیع شده نیز تصریح کرد: ۱۱۴تخته پتو، ۳۴ تخته موکت، ۱۳۰ کیلوگرم نایلون، ۶۰ ست شستشو و ۲۵۰ قوطی کنسروجات از اقلامی بود که در مناطق مذکور توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز