خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایلنا:

سیل مازندران به شش شهر و بیش از ۱۰۰ خانه خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۹

تیم‌های امدادی با قایق در حال تردد و امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند و این در حالی است که بارش باران و آبگرفتگی همچنان در نوشهر ادامه دارد.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در حادثه آبگرفتگی و سیل استان مازندران بیش از ۱۰۰ خانه دچارآسیب و آبگرفتگی شده‌اند و شش شهرستان آسیب دیده‌اند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با سیل و آبگرفتگی استان مازندران گفت: شش شهرستان رامسر، چالوس، بابل، آمل، سوادکوه، بندپی و نوشهر در اثر این سیل آسیب دیده‌اند که نیروهای امداد و نجات در قالب ۲۵ تیم و ۱۶۹ نفر از شب گذشته به این مناطق اعزام شدند و عملیات تخلیه آب ار منازل را به کمک ۳۰ موتور لجن کش و ۱۲ خودرو انجم داده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در حادثه آبگرفتگی و سیل استان مازندران بیش از ۱۰۰ خانه دچارآسیب و آبگرفتگی شده‌اند و تیم‌های امدادی با قایق در حال تردد و امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند و این در حالی است که بارش باران و آبگرفتگی همچنان در نوشهر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، بارندگی‌های شدید شب گذشته در نوشهر و چالوس آبگرفتی شدید، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و وقوع سیل را در پی داشت.این خسارات مالی برجای گذاشته اما تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز