خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد:

راه‌اندازی داشبورد مدیریتی و سامانه‌های خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۰۸

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی وتوسعه مشارکت های مردمی گفت: رویکرد ما فراهم کردن زیرساخت های لازم و حرکت به سمت الکترونیکی کردن فعالیتها و امور جاری سازمان است.

به گزارش ایلنا، مجتبی زینی وند در کارگروه راهبردی فناوری اطلاعات سازمان با اشاره به ضرورت یکپارچه سازی نرم افزارها و ایجاد یک سامانه جامع اظهارکرد: جزیره‌ای بودن فعالیت‌ها و نرم افزارها موجب مغایرت‌های آماری و موازی کاری در بخش‌های سازمان می شود که این مهم در برنامه ریزی راهبردی سازمان تاثیر مستقیم می‌گذارد و می بایست هر چه سریعتر نسبت به ایجاد این زیر ساخت اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی افزود: ما به دنبال پیاده سازی سامانه‌های صدور مجوز، نظارت، خرید خدمات آموزشی، پاسخگویی به شکایات و .... هستیم که امیدواریم پس از نهایی شدن فعالیت‌های الکترونیکی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز یک داشبورد مدیریتی ایجاد کنیم که از این طریق مدیران و برنامه ریزان با استفاده از اطلاعات کلیدی بتوانند نقشه راه مناسبی را پیاده سازی کنند.

وی افزود: اولویت اصلی ما درگام نخست ایجاد و راه اندازی سامانه‌های خرید خدمات آموزشی، نظارت و درآمدها می باشد که از این طریق به شفاف سازی فعالیت‌ها و همچنین نظارت دقیق بر امور مالی و جاری سازمان کمک کرده و در عملکرد مدارس و مراکز غیر دولتی و هیات امنایی و راه دور کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز