خبرگزاری کار ایران

معاون جدید رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران:

تیم‌گرا نیستم/ نیروهای باسابقه‌‌ را ظرفیت خوبی می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۰۷

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه تیم‌گرا نیست، گفت: همکاران سابق و نیروهای باسابقه‌‌ای که در این سازمان حضور دارند را ظرفیت خوبی می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر مونسان در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در این سازمان از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش استفاده شود یا خیر بیان داشت: هرکسی که در کنار بنده نقش ایفا کند و اهدافی که تعیین شده را اجرا کند، حتما همکار خوبی برای من خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌گرا نیست، گفت: همکاران سابق و نیروهای باسابقه‌‌ای که در این سازمان حضور دارند را ظرفیت خوبی می‌دانم. حتما از ترکیب نیروها استفاده می‌کنیم تا دوره‌ی تحولگرایی را در این سازمان رقم بزنیم.

مونسان با تاکید بر اینکه باید بتوان در سه حوزه‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این سازمان هم‌افزای ایجاد شود، بیان داشت: اعتقاد دارم بخش گردشگری می‌تواند در بسیاری  از شهرهای کوچک و استان‌ها موجب خیر و برکت شود و درآمدازیی و اشتغالزایی داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم این سازمان نقش جدی در تولید ناخالص ملی کشور ایفا کند. در تعامل با سایر دستگاه‌ها و ارتباط خوبی که با سایر دستگاه‌ها و وزرای قدیم و جدید دارم و با حمایتی که رییس‌جمهور و  دکتر جهانگیری خواهند داشت، این تعامل  بین دستگاهی برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز