خبرگزاری کار ایران

تشریح عملکرد ۴ ماهه مرزبانان در سیستان و بلوچستان؛

کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر/ دستگیری 52 قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۲۲

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح عملکرد 4 ماهه مرزبانان این استان، از کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر، هلاکت و دستگیری 59 سوداگر مرگ طی این مدت خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای حراست از مرزهای جنوب شرق کشور موفق شدند در چهار ماهه نخست سال جاری مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و سوخت قاچاق را کشف و قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام کنند.

وی افزود: در این عملیات ها، مرزبانان درمجموع 23 تن و 429 کیلو و 460 گرم انواع مواد مخدر شامل؛ هروئین، مرفین، کراک، تریاک، حشیش و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات  کشف کردند و 52 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و7 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مرزبانان طی این مدت، موفق به توقیف 271 دستگاه خودرو و شناور  حامل  کالای قاچاق شدند و از خروج 548 هزار و 136 لیتر فرآورده‌های سوختی از کشور جلوگیری کردند.

سردار کمیلی به دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز طی این مدت نیز اشاره کرد و افزود: با اقدامات مؤثر مرزداران، در 4 ماهه نخست سال جاری، تعداد 107 دستگاه وسیله نقلیه حمل اتباع غیرمجاز توقیف، 65 نفر قاچاقچی انسان به همراه  9 هزار و 44 نفر متجاوز مرزی دستگیر و 155 و 817  نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز نیز از کشور طرد شده‌اند.

وی گفت: مرزبانان منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ و سودجویان  نخواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز