خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای شهر تهران مطرح کردند؛

بستن محله هرندی معتادان را به مناطق دیگر سرریز کرده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۶۲

در جلسه علنی امروز شورای شهر برخی از اعضا، نسبت به وضعیت منطقه 16 واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی (رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران) پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۶ به وجود کابل‌های فشار قوی در این منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ۶۰ هکتار از این منطقه که اغلب آنها مسکونی است این کابل‌های فشار قوی وجود دارد و این برق برای سلامتی مردم به ویژه نوجوانان بسیار ضرر دارد. بر اساس یک تحقیق در انگلیس کودکانی که در فاصله ۶۰۰ متری وجود دارد، ۶۹ درصد بیشتر در معرض سرطان خون هستند که در این رابطه به وزیر نیرو هشدار می‌دهم اگر یک مورد سرطان خون در این منطقه گزارش شود شرعا باید پاسخگو باشد.

وی با بیان این مطلب که کارخانه روغن نباتی قو در این منطقه تعطیل و کارخانه آن در شهرک صنعتی ایجاد شده است، گفت: از رئیس سازمان تامین اجتماعی و همچنین وزیر کار می‌خواهیم که تسهیلات ویژه‌ای برای ۳۰۰ کارگر این کارخانه درنظر بگیرد.

سروری دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بافت فرسوده سونامی نگران‌کننده‌ای است که در حال وقوع در تهران است، گفت:‌ این مشکل اگر علاج نشود هزینه‌های بسیاری به بار می‌آورد و اگر با دولت تعامل صورت نگیرد همچنان در مشکل بافت فرسوده دست و پا خواهیم زد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده ۸۹ درصد مردم مطالبه احداث پایانه تاکسی و اتوبوس را دارند و ۸۷ درصد مردم نیز خواهان استقرار کانیکس پولیس هستند که این آمار نشان می‌دهد با تغییرات کوچک می‌توانیم رضایت عموم مردم را به دست آوریم.

مجتبی شاکری (رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران) ضمن اشاره به اینکه بستن محله هرندی موجب سرریز شدن آسیب‌های اجتماعی به مناطق دیگر شده است، افزود: با دور کردن آسیب از یک منطقه باعث نشویم که آسیب‌ها در مناطق دیگر ایجاد شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه حرکت ما در بهبود بافت فرسوده در جا زدن بود و باید به اینگونه مشکلات بیشتر اهمیت داد و آنها را عمیق‌تر حل کرد.

احمد دنیامالی، یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران گفت: ورود اراضی ۱۴۱ هکتاری را‌ه‌آهن در شمال منطقه ۱۶ می‌تواند تغییرات بسیار خوبی در شهر تهران به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز